پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صلاحیت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل رد صلاحیت شده‌ها از هشت هزار نفرکاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأیید شد، گفت: اسامی این افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
شعار سال: حسین محمد صالحی دارانی، عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند احراز صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، از پایان فرایند بررسی صلاحیت کاندیدا‌های نهایی این انتخابات خبر داد و گفت: اسامی کاندیدا‌های احراز صلاحیت شده برای حضور در مرحله نهایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به فرمانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه صلاحیت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل رد صلاحیت شده‌ها از هشت هزار نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأیید شد، تصریح کرد: اسامی این افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
 
انتخابات شورا‌ها از اهرم‌های مهم در تحقق  مشارکت حداکثری مردم 

صالحی دارانی با بیان اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا زیر چتر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد و مردم هم نارضایتی‌هایی نسبت به اقتصاد و معیشت خود دارند.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را یکی از اهرم‌های مهم در تحقق این مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و اظهار داشت: قطعاً ملت ایران پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و حضوری حداکثری را رقم خواهند زد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۹۴۷۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین