پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب و ابلاغ سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست خبر داد و گفت: ورود محیط زیست به حوزه شورای فرهنگ عمومی در دولت دوازدهم اتفاق افتاده است.

شعار سال: ژیلا آقایی امروز در مراسم رونمایی از سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست که امروز با حضور عیسی کلانتری  رییس سازمان حفاظت محیط زیست و عباس صالحی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت آنلاین برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت هم‌افزایی بین دستگاهی در حوزه محیط زیست گفت: ورود محیط زیست به حوزه شورای فرهنگ عمومی در دولت دوازدهم اتفاق افتاده است.
 
وی ادامه داد: تدوین سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست در راستای اصل ۵۰ قانون اساسی و بندهای ۱۲ و ۱۴ سیاست‌های کلی محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و در نهایت با همکاری این شورا و سازمان حفاظت محیط زیست سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست مصوب و ابلاغ شد.
 
آقایی با بیان اینکه این سند حاوی هفت راهبرد و ۵۴ اقدام است و هدف‌های مختلفی ازجمله افزایش مشارکت بین بخشی و بین دستگاهی برای ترویج فرهنگ از محیط زیست را دنبال می‌کند، تصریح کرد: درحال‌ حاضر محیط زیست کشور با معضلات متعددی از جمله آب، خاک، هوا، خشکسالی و... روبه‌ رو است و ما نیاز ویژه به هم‌افزایی بین دستگاهی و نگاه مسئولان کشور به حوزه محیط زیست و توسعه پایدار داریم.
 
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در پایان گفت: کارگروه‌های زیرمجموعه سند فرهنگ حفاظت از محیط زیست از ۲۰ دستگاه اثرگذار بر حوزه آموزش و فرهنگ کشور تشکیل شده است که می‌تواند به ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری زیست آنلاین  ، تاریخ انتشار:23 خرداد 1400، کدخبر: ، www.zistonline.com،84693

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین