پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
عضو انجمن نهضت سبز زاگرس درباره آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه حاتم اظهار داشت: این افراد برای تولید ذغال از چوب درختان جوان استفاده می‌کنند آن هم در چاله‌هایی که در همان منطقه کنده و به آن کوره می‌گویند.
شعار سال: آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه حاتم در مرز مشترک استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد بعد از سه شبانه روز مهار شد.

علت این آتش سوزی عامل انسانی اعلام شده بود. فعالان محیط زیست منطقه می‌گویند افراد به طور غیرقانونی از درختان این ناحیه برای تولید ذغال استفاده می‌کنند همین موضوع گاهی باعث آتش سوزی در جنگل میشود.
عضو انجمن نهضت سبز زاگرس: این افراد برای تولید ذغال از چوب درختان جوان استفاده می‌کنند آن هم در چاله‌هایی که در همان منطقه کنده و به آن کوره می‌گویند.

مهار آتش در این منطقه صعب العبور به سختی انجام شد و در نهایت پریشب در محدوده شهرستان لنده و شب گذشته در محدوده شهرستان بهمئی مهار شد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از خبرگزاری ایمنا
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین