پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
پیرو اخبار دریافتی، نتایج ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان به تفکیک به شرح زیر است. گزارش در حال تکمیل می‌باشد.

شعار سال: همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز در استان گلستان برگزار شد و مردم در ۳۴ شهر و ۹۷۱ روستای این استان، کاندیدا‌های موردنظر خود را انتخاب کردند.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط اخذ رأی بودند که بیش از ۸۲۵ هزار نفر معادل ۶۱ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

شمارش آرا در روستا‌ها و شهر‌های استان به جز گرگان و گنبدکاووس به پایان رسیده و فرمانداری‌ها به تدریج در حال اعلام نتایج هستند.

کلاله:

محمد ابراهیمی تودرواری، فرماندار کلاله درباره نتایج شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی گفت: در شهر کلاله پس از شمارش آرا، عباس آریانپور با ۲۶۸۶ رای، الله نظر مرتضویان با ۲۳۰۴ رای، محمد ترخوانه با ۲۱۸۴ رای، علیرضا کریم کشته با ۱۹۸۰ رای و محسن داورزنی با ۱۸۷۴ رای به عنوان اعضای اصلی و جهان گل نامی با ۱۷۴۵ رای، علیرضا پنجه کوبی با ۱۳۴۸ رای و نورمحمدی محمدی با ۱۳۰۷ رای به عنوان اعضای علی البدل به شورای شهر کلاله راه پیدا کردند.

بندرگز:

حسین احمدی، فرماندار بندرگز اعلام کرد: در بندرگز و پس از شمارش آرای مأخوذه، مجتبی ریاحی با ۲۸۰۱ رأی به عنوان منتخب اول، عزیزالله عسگری با ۲۰۴۳ رأی و حسن هادیان با رأی ۱۸۷۵، محمدحسین رحیمی با ۱۶۱۹ رأی و یوسف محمدی با کسب ۱۵۳۵ رأی به شورای شهر راه یافتند.

گالیکش:

احمد تجری مفرد، فرماندار گالیکش اعلام کرد: پنج برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر گالیکش در انتخابات روز ۲۸ خرداد به ترتیب مصطفی عرب با ۳۹۰۶ رای، ابراهیم سنچولی با ۲۶۸۸ رای، حسین صفری با ۲۵۰۷ رای، زهرا رنگریز با ۲۲۷۲ رای و، ولی زمانی با ۱۸۸۸ رای هستند.

به گفته وی حسنیه بارانی با ۱۷۱۷ رای، یحیی فارسیانی با ۱۶۵۶ رای و مجید عرب با ۱۴۷۱ رای به عنوان سه عضو علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

صادق آباد:

تجری مفرد هم چنین درباره نتایج انتخابات شورای شهر در صادق آباد، اظهار داشت: در شهر هزار و ۵۰۰ نفری صادق آباد از توابع شهرستان گالیکش نیز ۲۳ داوطلب با هم به رقابت پرداختند که خلیل خودنیا با ۳۶۶ رای، بنیامین تمکی با ۳۱۱ رای، زیبن تمکی با ۲۹۷ رای، حیدر تمکی با ۲۸۳ رای و ممی پرتوی با ۲۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

بهاره خرمالی با ۲۵۶ رای، مهدی همتی یارم‌گنبد با ۲۴۴ رای و بهروز تمکی با ۲۰۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر صادق آباد انتخاب شدند.

کردکوی:

ابراهیم قدمنان، فرماندار کردکوی اعلام کرد: با شمارش آرای ماخوذه، موسی خانی با ۴۷۵۵ رای، حسین مصدق با ۴۰۰۵ رای، اسماعیل گلوی با ۳۳۹۴ رای، میلاد گیلانی با ۲۳۹۱ رای و دانیال منوچهری با ۲۲۶۲ رای اعضای جدید پارلمان شهری کردکوی هستند.

وی گفت: همچنین یاسر محمدی با ۲۱۴۳ رای، صفر زاهد با ۲۱۲۴ رای و سیدجواد حسینی با ۱۸۲۸ رای، اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات کردکوی شدند.

 
گمیش تپه:

احمد دستمرد، فرماندار گمیشان گفت: از مجموع ۸۵۹۴ رای ماخوذه، احمد عاصمی با ۳۵۰۷ رای، محمد مصطفوی با ۲۵۶۳ رای، محمدصفا حیدرنژاد با ۲۴۰۶ رای، عرازبردی دوجی با ۲۲۴۴ رای و بهمن ساتلخی با ۲۱۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین موسی یاراحمدی با ۲۰۶۱ رای، بهروز دربانی با ۲۰۳۲ رای و شهروز بایی با ۲۰۲۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گمیش‌تپه انتخاب شدند.

سیمین شهر:

فرماندار گمیشان همچنین درباره نتایج شمارش آرا در سیمین شهر گفت: در این شهر از مجموع ۷۲۳۱ رای ماخوذه، محمد مفیدی با ۳۴۴۲ رای، یحیی کم با ۲۴۰۷ رای، محمود کم با ۳۱۱۷ رای، عبدالوحید کتوکی با ۲۶۶۳ رای و بیرام‌محمد قرنجیک با ۲۵۶۲ رای برای مدت چهار سال به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سیمین‌شهر انتخاب شدند.

به گفته وی همچنین آق‌محمد پنق با ۲۵۵۶ رای، محمد پنق با ۲۳۴۵ رای و عبدالرحیم طراج با ۲۱۹۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

بندرترکمن:

سیدصادق شیرنگی، فرماندار بندرترکمن اعلام کرد: پس از شمارش آرای مأخوذه کمال الدین یارعلی با ۳۷۴۴ رای، کمال پورقاز با ۳۵۴۲ رای، عبدالرحیم کمی با ۳۴۲۳ رای، یحیی چوگان با ۳۳۴۳ رای، بهرام محمد چوگان با ۳۲۵۶ رای، عبدالرزاق ارساری با ۳۲۵۵ رای و گوهرشاد حسینی با ۲۸۷۷ رای به عنوان اعضای اصلی به شورای شهر راه یافتند.

وی گفت: همچنین رقیه آرخی با ۲۸۳۵ رای، فرشید کلته با ۲۷۹۵ رای، لطیفه خوجه پور با ۲۶۱۶ رای، عبدالله میرابی با ۲۵۷۱ رای و آق اویلی جعفری چوگان با ۲۴۹۸ رای اعضای علی البدل هستند.

سیجوال:

فرماندار بندرترکمن با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر سیجوال بیان داشت: در این شهر پس از شمارش آرا مسعود پورقاز با ۸۹۸ رای، سیروس چوگان با ۸۹۲ رای، بهروز ایری با ۸۱۸ رای، عبدالله شیخ با ۸۱۸ رای و ابراهیم برهانی با ۸۱۷ رای به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

وی گفت: با رأی مردم حاجی مراد ایری با ۶۹۲ رای، عبدالمجید ایری با ۶۴۱ رای و مسعود پورقاز (کد ۲۷) با ۴۹۷ رای به عنوان علی البدل انتخاب شده‌اند.

سرخنکلاته:

محمد حمیدی، فرماندار گرگان گفت: پس از شمارش آرای مأخوذه مریم معصوم آبادی نژاد با ۱۰۲۶ رأی، یحیی تاجیک با ۸۷۹ رأی، اسماعیل مقصودلو با ۸۶۲ رأی، محمدرضا باقری با ۷۸۵ رأی و رضا کریم با ۷۵۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و حسن گرزین با ۶۹۹ رأی، ابوطالب مقصودلو با ۶۴۳ رأی و اسماعیل دشتیان با ۶۰۰ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

قرق:

فرماندار گرگان اعلام کرد: با شمار آرا محمد علی رضائی ۱۲۳۳ رأی، منصور بارانی ۱۱۳۴ رأی، حسن جهانتیغ ۱۱۲۶ رأی، صابر کول میرپور ۸۷۹ رأی و برات اله بیروتی الهی ۸۶۵ رأی کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی به شورای شهر راه یافتند.

وی گفت: همچنین حمیدرضا جندقی ۸۰۹ رأی، فاطمه سنچولی ۷۷۱ رأی و رمضان مرادی ۷۳۷ رای به دست آورند و به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

جلین:

فرماندار گرگان همچنین نتایج شورای شهر جلین را اعلام کرد و گفت: با شمارش آرا علیرضا پائین محلی با ۱۲۲۸ رأی، فاطمه عرب بالاجلینی با ۱۱۴۸ رأی، احمدرضا ناظریان با ۱۰۹۶ رأی، عبدالخالق سالاری با ۱۰۷۳ رأی و فرشید فرزبود با ۹۱۰ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورا راه پیدا کردند.

به گفته وی همچنین حسینعلی تازیکی بالاجلینی ۸۱۵ رأی، ابراهیم عزیز پور ۷۳۵ رأی و مصطفی خلیلی بالاجلینی ۶۹۷ رأی کسب کردند و اعضای علی البدل شورا شدند.

مراوه تپه:

امانگلدی ضمیر، فرماندار مراوه تپه درباره نتایج انتخابات شورای شهر مراوه تپه گفت: پس از شمارش آرا، نورمحمد پران دوجی با ۲۹۶۳ رای، کمال الدین حاجیلی دوجی ۲۸۸۶ رای، موسی نازی دوجی با ۲۸۱۹ رای، عبدالغفور کوسه غراوی با ۲۷۶۵ رای و اسلام دردی پهلوان دوجی با ۲۷۵۴ رای به‌عنوان منتخبین اصلی و احمد پهلوان دوجی با ۲۳۸۱ رای، محمد سوداگر با ۲۲۸۰ رای و الله مراد منگلی دوجی با ۲۰۷۹ رای به‌عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر مراوه‌تپه مشخص شدند.

گلیداغ:

ضمیر همچنین درباره نتیجه شمارش آرای انتخابات شورای شهر در گلیداغ اعلام کرد: در پایان شمارش آرا نعمان یموتی با ۴۲۷ رای، شمس الدین نوری با ۴۱۰ رای، عبدالنعیم رنگیدن با ۳۸۰ رای، محمد اراز عربی با ۳۵۷ رای و ابوطالب عربی با ۳۴۷ رای به‌عنوان اعضای اصلی و عبدالحی قلی زاده با ۳۳۵ رای، محمد صابر قربانی با ۳۲۳ رای و فریبا تمری با ۲۷۰ رای به‌عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

مینودشت:

سید ابوالفضل حسینی نیا، فرماندار مینودشت هم گفت: از مجموع ۱۴۷۹۸ برگ رای ماخوذه در شهر مینودشت، محمد کرامتلو با ۳۸۸۳ رای، سیدعلیرضا نریمانی با ۳۱۳۸ رای، محسن پسرکلو با ۳۱۳۱ رای، سیدحسن حسینی با ۳۰۲۶ رای و ایرج شفیع‌پور با ۲۳۸۲ رای برای عضویت در شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

بنا بر اعلام فرماندار مینودشت، علیرضا سرایلو با ۲۱۶۴ رای، مهدی پاکدل با ۲۰۳۴ رای و رضا صوفی با ۲۰۳۳ رای به عنوان سه عضو علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

دوزین:

فرماندار مینودشت به نتیجه انتخابات شورای شهر در دوزین اشاره کرد و گفت: در شهر دوزین از توابع شهرستان مینودشت ۱۲ داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از مجموع ۳۵۱۳ برگ رای ماخوذه، قربانعلی فرامرزی دوزین با ۱۷۰۱ رای، سیدابوذر قاضوی دوزین با ۱۴۸۰ رای، نورعلی وزیری دوزین با ۱۴۷۷ رای، عبدالله وزیری دوزین با ۱۴۳۹ رای و حانی فرامرزی دوزین با ۱۲۱۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی افزود: فرشته ملکان با ۱۱۸۴ رای، حسین وزیری دوزین با ۱۰۹۹ رای و جلیل فرامرزی با ۹۶۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر دوزین انتخاب شدند.

این گزارش تکمیل می‌شود...
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۲۵۲۴۰۶۱، www.tasnimnews.com
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین