پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
شیوع جدی موج جدید ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان در روز‌های اخیر و آمار‌های بی‌سابقه‌ای در این استان در حال ثبت است و به نحوی که ۷۵ درصد افرادی که در زاهدان تست می‌دهند مبتلا به کرونا هستند و شرایط بیمارستان‌ها بسیار سخت و بخش‌های اختصاص داده شده به کرونا پر شده و آمار مبتلایان در هر ۲۴ ساعت به بیش از ۸۰۰ نفر رسیده است.

شعار سال:فداحسین مالکی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراى اسلامى از محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خواست با توجه به شرایط بحرانی استان سیستان و بلوچستان، واکسیناسیون عمومی از این استان شروع شود.
 
وی افزود:بحران کرونایی استان را ناشی از بی اطلاعی مسئولین ندانید! بارها حضورا،کتبا،تلفنی، از هر روش رسمی و غیر رسمی تذکر و هشدار دادم!
 
آه این مردم مظلوم دامن همه کسانی که از شرایط فعلی دفاع می کنند را خواهد گرفت.
 
به آقای مخبر توصیه میکنم واکسیناسیون عمومی کوو ایران برکت را از سیستان و بلوچستان شروع کنند تا دعای خیر این مردم مظلوم شامل حال مسئولین خدمتگزار مردم باشد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی اقتصاد روز ، تاریخ انتشار:3  تیر  1400، کدخبر: ،www.eghtesaderooz.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
امیدواریم که واکسیناسیون در کل این استان سریعا انجام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین