پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان در هشدار به وزیر بهداشت گفت: همین امروز این استان را دریابید تا شاهد شیوع کرونا به استان‌های دیگر نباشیم.
شعارسال:مهدی شمس آبادی اظهار داشت: متاسفانه پیک جدید کرونا در سیستان وبلوچستان به صورت فزاینده‌ای افزایش یافته که اگر جلوی این موج گرفته نشود صدمات جبران‌ناپذیری به مردم وارد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وضعیت امروز و پر شدن اکثر تخت‌های بیمارستانی، به وزیر بهداشت هشدار می‌دهم که هر چه سریعتر فکری برای این استان بیندیشد و اگر همین امروز این استان را مورد توجه جدی قرار ندهد بیم آن است که سایر استان‌های کشور نیز دچار همه‌گیری جدی‌تر شوند.

وی ادامه داد: امروز و با حضور در سطح شهر و گفتگو با برخی کسبه و بازاریان آن‌ها متقاعد شدند که به صورت داوطلبانه و خودجوش نسبت به تعطیلی فروشگاه‌های خود اقدام کنند تا هر چه سریعتر زنجیره گسترش این بیماری منحوس قطع شود و از سایر بازاریان نیز درخواست دارم تا در این امر مردمی و داوطلبانه شرکت کنند.
 
هشدار دادستان زاهدان به وزیر بهداشت؛ پیش از آنکه کل کشور گرفتار شوند سیستان و بلوچستان را دریابید
 
اول تذکر بعد اقدام

دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان نیز در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: خوشبختانه بازاریان زاهدانی از بینش و بصیرت بالایی برخوردار هستند و پس از آنکه با آن‌ها از نزدیک گفتگو کردیم به این باور رسیدند که این قشر سهم بسزایی در کاهش میزان شیوع ویروس دارند و به صورت داوطلبانه و بدون حکم قضایی خودشان نسبت به تعطیلی موقت فروشگاه‌هایشان اقدام کردند.

ابوالفضل احمدزاده افزود: اگر همه شهروندان و به ویژه بازاریان پروتکل‌های بهداشتی و قوانینی که از سوی ستاد کرونا وضع میشود رعایت کنند عواقب کمتری در انتظار عموم خواهد بود که به فضل الهی این مهم اتفاق افتاد و برخی از کسبه به این پویش پیوستند، اما لازم است تا دیگر بازاریان نیز در این طرح داوطلبانه سهیم باشند.

وی تاکید کرد: دادستانی نیز در مرحله اول ابتدا به صنوف متخلف تذکر می‌دهد، اما در صورت تکرار و بی توجهی به تذکرات، به منطور احقاق حقوق عامه شهروندان و بر اساس قانون و مطالبه جدی مردم با آن‌ها برخورد سلبی و قضایی می‌شود که امیدوارم در این زمینه با کاهش آمار روبرو شویم و بازاریان با درک صحیح شرایط، خودشان اقدامات لازم را انجام دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۷ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۲۹۳۹۳، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
تعطیلی خوب است ولی خرج خود را مردم از چه طریقی در بیاورند؟
ولی میشود موارد بهداشتی را رعایت کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین