پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با صدور حکم قضایی، یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و دو نفر از کارکنان دستگاه عمومی در اردبیل دستگیر شدند.
شعار سال : سید عبدالله طباطبایی اظهار کرد: با صدور حکم قضایی یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و دو نفر از کارکنان دستگاه عمومی در اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

وی افزود: پیرو رصد و بررسی‌های دقیق صورت گرفته و اشراف کامل اطلاعاتی، امروز یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و دو نفر از کارکنان دستگاه عمومی به جرم دریافت رشوه و ارتشا بازداشت شدند.
دستگیری سه مقام اردبیلی به خاطر رشوه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: در این دستگیری‌ها دادستانی مرکز استان بدون هیچ گونه مماشات و با قاطعیت کامل ورود کرده و حکم قضایی نیز در اسرع وقت صادر شد.

طباطبایی افزود: براساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه هیچ متخلفی در هیچ پست و مقامی حاشیه امنی نخواهد داشت و خط قرمز دستگاه قضایی، اجرای قانون و مبارزه با فساد در هر سطح و جایگاهی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم توفیق الهی به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌ها و نهادهاست که باید این فرصت ارزشمند را مغتنم بشمارند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۴۲۰۰۰۰۹۰۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین