پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
مسعود نمکی گفت: همچنین برای پیگیری برخی امورات شخصا با یک تیم قوی و معاونان وزارت بهداشت به این استان سفر کرده‌ام تا موارد مختلف را از نزدیک بررسی و پیگیری کنم.
شعار سال: سعید نمکی بامداد دوشنبه اظهار داشت: برای پیگیری بهتر مشکلات و امورات بهداشتی درمانی سیستان و بلوچستان نماینده ویژه و تام‌الاختیار مشخص کرده‌ام.

وی گفت: همچنین برای پیگیری برخی امورات شخصا با یک تیم قوی و معاونان وزارت بهداشت به این استان سفر کرده‌ام تا موارد مختلف را از نزدیک بررسی و پیگیری کنم.

وزیر بهداشت ادامه داد: بازدید‌های مختلف از کُنارک و چابهار و مراکز بهداشتی درمانی انجام شده و موارد مختلف برای پیگیری، یادداشت شده است و بزودی اتفاقات خوبی در حوزه سلامت منطقه جنوب سیستان و بلوچستان رقم خواهد خورد..

نمکی تصریح کرد: راه‌اندازی دانشگاه مستقل علوم پزشکی در چابهار نیازمند تمهیدات و انجام تشریفات اداری و طی مراحل مختلف است که این مورد را با جدیت و تا حصول نتیجه مثبت پیگیری می‌کنم.

وی افزود: ساخت بیمارستان و درمان‌بستر در شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان ازجمله در دشتیاری، زرآباد، قصرقند و شهر‌های بدون بیمارستان در دستور کار قرار دارد و طی یک سال آینده افتتاح خواهند شد. تمامی مشکلات مطرح شده در این سفر، جمع‌بندی و براساس اولویت و نیاز پیگیری می‌شود و امیدواریم بخشی از مشکلات مرتفع شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان این استان وارد فرودگاه کنارک سیستان و بلوچستان شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۰۰۸۹۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
ساخت بیمارستان بجای خود و خوب است ولی نیاز اصلی الآن بیمارستان نیست.درمان دردهای آنان است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین