پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش چهارشنبه ۲۳ تیر در زاهدان افتتاح شد.
شعار سال: فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش در حاشیه این مراسم اظهارداشت: پس از دستور اکید فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات ساخت بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان آغاز شد.

سرهنگ خلبان، ولی رحمانی با بیان اینکه در گذشته بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران نیز با موفقیت اجرا شده افزود: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان و وزش باد‌های شدید موسمی و گرد و خاک و گرمای شدید، نوع سازه کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب شده که در مقابل سرما، گرما و باد‌های شدید عایق و در مقابل زلزله ایمن است.
 
وی بیان کرد: این بیمارستان ۶۰ تختخوابه به تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی مجهز شده و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ تخت را نیز دارد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اظهارداشت: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور و اتاق احیا هستند.

سرهنگ خلبان رحمانی تصریح کرد: مرد میدان همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در این استان پای کار داشته باشد.
 
وی غیرت و نجابت مردم سیستان و بلوچستان را ستود و افزود: در مقابل این مردم شریف و بزرگ، لحظه‌ای از کار خسته نخواهیم شد و همکارانم در خدمت به مردم این استان افتخار می‌کنند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: همچنین به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صد‌ها هزار بسته آب معدنی، عملیات لوله کشی آب ۱۷ روستا در سیستان و بلوچستان را نیروی زمینی ارتش بر عهده گرفته که بزودی انجام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۰۳۲۹۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
خبر خوب هم داریم که ارتش در حال خدمت رسانی به مردم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
این بیمارستان میتونه محلی برای بیماران کرونایی باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین