پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
پس از انتقاد مسئولان شهرستان دیّر از روند کند پیشرفت بیمارستان دیّر، مجری طرح از فعال شدن جبهه های کاری متعدد این بیمارستان و افتتاح آن در بیستم اسفند سال جاری خبر داد.

شعارسال: پس از انتقاد مسئولان شهرستان دیّر از روند کند پیشرفت بیمارستان دیّر، مجری طرح از فعال شدن جبهه های کاری متعدد این بیمارستان و افتتاح آن در بیستم اسفند سال جاری خبر داد.

مدیرعامل مؤسسه الهادی در بازدید مشترک به همراه نماینده جنوب استان از بیمارستان دیّر از افتتاح این بیمارستان در دهه پایانی سال جاری خبر داد.

دکتر جواد زارع پور گفت: چند تیم به صورت شبانه روزی در حال کار در بیمارستان دیّر هستند و تا بیستم اسفندماه ساختمان بیمارستان به پایان خواهد رسید و شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان بیمارستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف مدت یک ماه آینده ۱۰ درصد باقی مانده نیز به پایان خواهد رسید.

نماینده مردم جنوب استان نیز در این بازدید اظهار داشت: بعد از انتخابات مجلس نهم بیمارستان دیّر با ۷ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بود که خوشبختانه با همکاری مسئولان شهرستان، استان و وزارت بهداشت و نفت امروز پیشرفت قابل توجه ای داشته و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی افزود: ناظر مقیم در پروژه مستقر شده است و در تلاش هستیم به انتظار ۲۶ ساله ی دیری ها پایان داده و عیدی خوبی در پایان سال به مردم این شهرستان تقدیم کنیم.

وی گفت: کلنگ بیمارستان ۳۸ تختخوابی دیّر ۲۶ سال قبل به زمین زده شد و باید از نماینده سابق که پیگیری احیای آن و احداث ساختمان جدید در ۶ سال قبل انجام دادند نیز قدردانی کرد.

احمدی ادامه داد: اعتبار اولیه این پروژه ۷ میلیارد تومان بوده است اما با تلاش و رایزنی های صورت گرفته و همکاری وزارتخانه های بهداشت و نفت توانستیم ۵ میلیارد تومان برای موتورخانه از وزارت نفت و ۲ میلیارد برای محوطه سازی از بهداشت تزریق کنیم.

شیخ موسی احمدی از همکاری تمام مسئولان سابق و فعلی که در دغدغه پیشرفت تنها بیمارستان شهرستان دیّر داشته و تاکنون نیز همکاری و همراهی خوبی انجام داده اند قدردانی کرد.

بنا بر این گزارش، پیش از این مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز از پایان کار بیمارستان دیّر در سال جاری خبر داده بود و حمزه اعتماد فرماندار شهرستان دیّر و حیدر منصوری معاون عمرانی وی از روند کند پیشرفت بیمارستان دیّر انتقاد کرده بودند و فعالیت چند جانبه در چند جبهه برای تحقق برنامه زمان بندی شده برای افتتاح این بیمارستان در بیستم اسفندماه سال جاری خواستار شده بودند.

در این پروژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان کارفرما، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار، استانداری بوشهر به عنوان ناظر فنی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز کار تأمین مالی آن را بر عهده داشته اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری راه دانا، تاریخ انتشار: 21بهمن1394، کدخبر: 633443: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین