پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم ثروتمند محروم نگه داشته شده حوزه انتخابیه منتظر حرکت انقلابی دولت در پسابرجام و رفع تحریم ها هستند لذا امید است به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانید.

شعارسال: نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به حادثه منا، گفت: با توجه به منویات رهبری کمیته حقیقت یاب باید هرچه سریع تر تشکیل شود.عبدالکریم جمیری در جلسه علنی روز (4آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)، گفت: در ایام عاشورای حسینی، پیام عاشورا مبارزه با ظلم و پرهیز از ذلت در برابر استکبار و استعمار است که امیدواریم درک کرده باشیم.

نماینده مردم بوشهر، دیلم، گناوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهایتا ثمره مذاکرات طولانی مدت هسته ای در قالب برجام با نامه مقام معظم رهبری نهایی شد، این آزمایش دیگری برای همگان به ویژه دولت و مجلس بود که با دقت بیشتر و شجاعت بهتر نمایندگان و هیات رئیسه می‌توانستند از پس این آزمون برآیند و نمره قبولی دریافت کنند.

وی افزود: شکل گیری مذاکرات نتیجه مقاومت ملت و دانشمندان هسته‌ای است که با اجرای صحیح برجام با حفظ روحیه انقلابی و جهادی ممکن خواهد بود و از نگاه امت قهرمان ایران اسلامی هرگونه نرمش ساده لوحانه که زمینه نفوذ گردد، ممنوع است.

جمیری یادآور شد: توجه دقیق مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی است، پرهیز از شعار و تبلیغات برای استفاده از همه ظرفیت ها و به ویژه ظرفیت قانون برنامه توسعه ششم باید مهم ترین موضوعات دولت و مجلس باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: بی تدبیری مشکوک دولت عربستان در وقوع حادثه منا، دل امت اسلامی را جریحه دار کرد و همچنان تنفر از آل سعود در بین مردم مسلمان موج می زند لذا تشکیل کمیته حقیقت یاب با توجه به منویات رهبری یک خواست عمومی است.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه خطاب به رئیس جمهور، گفت: در طول دو سال مدیریت دولت یازدهم علاوه بر مدت یک ساله دولت قبل که با مجلس نهم همراه بود، مشکلات مردم بوشهر و دیلم و گناوه را منوط به نتیجه مذاکرات کردید.

وی با اعلام این که مردم قادر به حل مشکلات مطرح شده نیستند افزود : درواقع تعیین تکلیف مردم هلیله و بندرگاه ، حل مشکلات عدیده مردم بندر خارک بویژه مالکیت آنها بر منازل مسکونیشان، ارتقاء شهر چغادک به بخش ،اشتغال مردم استان، تکمیل فاضلاب‌های شهرهای بوشهر ، دیلم ، گناوه ، عالیشهر و چغادک که دارای بحران زیست محیطی است، راه آهن، مشکلات صیادان و ملوانان بویژه مسئله سوخت لنج های صفاری، مشکلات فرهنگیان استان که منتظرحداقل مطالباتشان از دریافت معوقات تا پاداش بازنشستگی هستند از مسائلی عنوان شده بود که متاسفانه تاکنون دریافتی نداشته ایم.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم ثروتمند محروم نگه داشته شده حوزه انتخابیه منتظر حرکت انقلابی دولت در پسابرجام و رفع تحریم ها هستند لذا امید است به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سوک، تاریخ انتشار: 4آبان1394، کدخبر: 172218: www.sook.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین