پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
وجود انبار‌های ضایعات، یکی از مسائلی است که منطقه سه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اما باید توجه داشت که در این شرایط سخت اقتصادی، مهر و موم کردن این انبارها، پاک کردن صورت مساله بوده و تنها راه حل مشکل نیست.

شعار سال: معاون دادستان مشهد گفت: استقرار برخی انبار‌های ضایعات در بافت مسکونی و مرکزی شهر، برای شهروندان مشکلات بهداشتی و سد معبر ایجاد کرده که نیازمند برخورد جدی و پلمب است، اما در بعضی نقاط و محدوده‌های پیرامونی شهر به جای پلمب انبارها، می‌توان به ساماندهی و استانداردسازی آن‌ها پرداخت.

به گزارش روزنو، محمداسماعیل عندلیب در نشست با شهردار منطقه سه شهرداری مشهد افزود: وجود انبار‌های ضایعات، یکی از مسائلی است که منطقه سه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اما باید توجه داشت که در این شرایط سخت اقتصادی، مهر و موم کردن این انبارها، پاک کردن صورت مساله بوده و تنها راه حل مشکل نیست.

وی در خصوص امنیت بوستان‌ها نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات پس از احداث بوستانها، ایجاد محیطی امن برای حضور خانواده هاست که برای بالا بردن امنیت در این اماکن، شهرداری باید از ظرفیت بسیج و نیروی انتظامی به خوبی استفاده کند.

عندلیب ادامه داد: نباید خانواده‌ها به دلیل اینکه یک بوستان، محل حضور اراذل و اوباش و یا معتادان شده، امنیت لازم برای حضور در آن را نداشته باشند، روشنایی بوستان‌ها هم باید همیشه برقرار باشد و بهبود یابد، زیرا نبود روشنایی از دلایل ایجاد ناامنی در بوستانهاست و خاموشی‌های برنامه ریزی شده به دلیل کمبود برق هم نباید در بوستان‌ها اجرا شود، زیرا امنیت خانواده‌ها را با خطر مواجه می‌کند.

معاون دادستان مشهد تاکید کرد: در راستای کمک به مردم و پیشبرد امور مدیریت شهری در این حوزه، دستگاه قضایی نیز در کنار شهرداری بوده و هر جا لازم باشد ورود خواهد کرد.

شهرداری منطقه سه با حدود ۲۱ میلیون متر مربع به لحاظ جغرافیایی در شمال شرقی مشهد واقع است که از شمال به رودخانه کشف رود، از جنوب به خیابان آیت الله شیرازی، از شرق به خیابان آزادی و بلوار طبرسی و از غرب به خیابان آیت الله عبادی و محور جاده کلات منتهی می‌گردد.

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۸۵ جمعیت این منطقه ۳۰۳ هزار و ۹۱۵ نفر، معادل یک هشتم جمعیت کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۹ تیز ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۸۷۷۶۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
میشود یک جای مناسب در خارج از بافت شهری برای ضایعات درست کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین