پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
بررسی عملکرد یکساله شرکت‌های بیمه‌ای فعال در بازارسرمایه نشان می‌دهد که ۳ شرکت بیمه پاسارگاد، البرز و دی بیشترین سود عملیاتی را در سال ۹۹ به خود اختصاص داده‌اند.
شعار سال: از بین ۲۴ شرکت بیمه فعال دربازار سرمایه (به‌غیر از شرکت‌های بیمه اتکایی‌امین و ایرانیان که سال مالی آن‌ها مربوط به پایان اسفندماه نیست) شرکت‌های بیمه پاسارگاد با رقم ۲ هزارو ۱۶۶ میلیارد تومان، البرز با رقم یک هزارو ۵۹۹ میلیارد تومان و دی با رقم یک هزارو ۲۹۲ میالیارد تومان به ترتیب بیشترین سود عملیاتی سال گذشته را در کارنامه خود ثبت کردند.

سود عملیاتی نشان‌دهنده باقیمانده سود بعد از محاسبه تمام هزینه‌های عملیاتی مربوط به واحد تجاری بوده و قابلیت سوددهی از بخش عملیاتی آن واحد تجاری را مشخص می‌کند.

تاکنون از بین ۲۴ شرکت بیمه فعال دربازار سرمایه (به‌غیر از شرکت‌های بیمه اتکایی‌امین و ایرانیان) ۱۷ شرکت بیمه صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را منتشر کرده‌اند.
بیشترین سود عملیاتی صنعت بیمه به بیمه پاسارگاد رسید
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت چابک آنلاین، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۶۶۳۶، www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
بیمه خوبیه اما چرا اینقدر گرونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین