پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی از تاریخ ۲ الی ۵ مرداد ماه، برگزار می‌شود. حضور بیمه پاسارگاد در این نمایشگاه نشان دهنده حساسیت بالای شرکت‌های بیمه‌ای بر ضرورت فرهنگ سازی در این صنعت است.
شعار سال: حساسیت بالای مجموعه تحت مدیریت بانک پاسارگاد به طراحی نوعی بازی برد-برد در سطوح توسعه ملی، شهروندان و تامین منافع آن‌ها و حوزه شرکتی، زبان زد عام و خاص است.

پیرو برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور از تاریخ ۲ الی ۵ مرداد ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، شاهد حضور پر رنگ بیمه پاسارگاد می‌باشیم.

بیمه پاسارگاد در این رویداد اقتصادی، ضمن معرفی انواع خدمات و توانمندی‌های بیمه‌ای با حضور مدیران ارشد خود در سالن شماره ۶ غرفه ۱۸، آماده پذیرایی از مدعوین گرامی بوده و فرصت بسیار مغتنمی است تا شهروندان و سایر فعالان اقتصادی با دستاورد‌ها و خدمات خاص این بیمه آشنا شوند.

لازم به توضیح است که یکی از علل حضور پررنگ مجموعه‌های معظمی، چون بیمه پاسارگاد در این گونه نمایشگاه‌ها، حساس بودن مدیران مجموعه به تقویت فرهنگ سازی در صنعت بیمه است. صنعتی که آینده نسبتا درخشانی در ایران داشته و توسعه توانمندی‌های آن، نیازمند سرمایه گذاری‌های همه جانبه خواهد بود.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
کلا نمایشگاه جالبی نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین