پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
گند‌های تاریخی مان را ببینیم تا شاید عرب بگیریم. سدسازی، کویر‌زدایی و انتقال آب؛ سیاست‌های اصولی دولت در سال ۱۳۷۵ بود؟ عملکرد عزیزان کجاست؟ هزینه پیامد ۲۵ سال آینده را چه کسی باید بپردازد؟
شعارسال:به گفته رفسنجانی سدسازی، کویر‌زدایی و انتقال آب به مناطق کم‌آب از طریق کانال‌های مدرن از جمله سیاست‌های اصولی دولت است که باید با جدیت بیشتری در آینده دنبال شود.

نگاهی به ۲۵ سال گذشته نشان می‌دهد که این سیاست‌های آبی فارغ از جهت‌گیری سیاسی دولت‌های بعدی تداوم داشته است.
 

سیاست‌های اصولی دولت در سال ۱۳۷۵
 
هاشمی رفسنجانی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود تاکید کرده: «ارزش واقعی آب برای مردم مناطق خشک و نیمه‌خشک بیشتر نمایان است و آن‌ها از مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های اصولی دولت برای استفاده از مناسب از منابع آب استقبال زیادی می‌کنند.»

همچنین زنگنه، وزیر وقت نیرو هم در این مراسم سخنرانی کرده و گفته: «برنامه‌ریزی مناسب برای حداکثر بهره‌برداری از منابع آب موجود و جلوگیری از اتلاف و تامین امکانات لازم بجهت استفاده از آب‌های شور از جمله سیاست‌های دولت برای حفظ منابع آب کشور است.» به گفته وی، باید برای آب نظام حقوقی تعریف کرد تا قابل «خرید و فروش» باشد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت میدان، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۷۹۱۶۰، meidaan.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین