پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
مدیر عامل یک شرکت کره جنوبی به نام SN که در در زمینه انرژی های تجدید پذیرفعالیت دارد، گفت: این شرکت آمادگی توسعه و پایه گذاری انرژی های تجدید پذیر و پاک در استان خراسان رضوی وسایر نقاط ایران را دارد.
شعار سال: یون گون هونگ عصر روز جمعه در نشست خبری در هتل هما مشهد افزود: ظرفیت همکاری مشترک بین ایران و کره در زمینه سرمایه‌گذاری انرژی های تجدید پذیر به ویژه در استان خراسان رضوی با توجه به پتانسیل های لازم وجود دارد.

وی بیان کرد: شرکت SN در زمینه احداث یک شهرک صنعتی و پایه‌گذاری زیرساخت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک مانند انرژی‌های خورشیدی و همچنین در حوزه‌های تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه تجربه اصلی ما در حوزه سرمایه‌گذاریهای بین‌المللی است، افزود: هدف ما گسترش این فعالیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران است تا این کشور در حوزه انرژی‌های پاک، منابع طبیعی، تصفیه آب و فاضلاب به اهداف خود دست یابد.

وی در عین حال گفت: تا هنگامی که زیر ساخت های حقوقی در این کشور برای سرمایه گذاری نهادینه نشود، نمی توان اقدامات زیادی انجام داد.

او یکی از علل نبود زیرساخت های سرمایه گذاری در ایران را تحریم های آمریکا ذکر و اظهار کرد: اگر مشکلات مربوط به پول، نرخ دلار و ارز در ایران حل شود، همه بازارهای خارجی از ایران استقبال می کنند.

هونگ با اشاره به همکاری کره برای ساخت یک شهرک صنعتی در منطقه تپه سلام مشهد گفت: این منطقه ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد.

مدیرعامل سابق شرکت برق کره جنوبی نیز در این نشست گفت: ما خوشحال هستیم که بتوانیم در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران فعالیت کنیم و خراسان رضوی از ظرفیت بالایی در این زمینه برخوردار است.

گیل گو لی افزود: اکنون انرژی های فسیلی در حال از بین رفتن هستند و ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، از ضروریات است و ما توان یک میلیارد دلار سرمایه گذاری در خصوص توسعه انرژی های تجدید پذیر در ایران را داریم.

وی با بیان اینکه برای فعالیت در ایران نیازمند شفافیت حقوقی هستیم، تا از طریق دفاتر حقوقی معتبر وارد کار شویم، گفت: نتایج این سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در ایران اشتغال بهتر شدن وضعیت اقتصادی است.

وی اظهار کرد: ما برای توسعه انرژی های تجدید پذیر در خراسان رضوی و ایران به حمایت همه جانبه شرکت‌های محلی در این حوزه نیازمندیم .

هیات تجاری کره ای فردا 15 آبان ماه با علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و معاونان استانداری دیدار خواهد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14 آبان 1395، کد مطلب: 82294449، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین