پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: محققان موسسه رازی در تلاش هستند واکسن ایرانی کرونا به نام رازی کوو پارس را در فصل پاییز در سبد واکسن کشور قرار دهند.
شعار سال: جلیل کوهپایه‌زاده افزود: این واکسن ایرانی با موفقیت در حال طی کردن مراحل تست انسانی خود است.

پایان مرحله دوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس

کوهپایه زاده تاکید کرد: واکسن رازی کوو پارس مرحله دوم کارازمایی بالینی خود را به پایان رساند. نتایج فاز دوم تست انسانی بسیار امیدوارکننده است و اثربخشی و کمبود عوارض این واکسن بسیار مناسب است.

وی تعداد داوطلبان مرحله دوم تست انسانی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در ۲ گروه ۲۵۰ نفر وارد این طرح مطالعاتی شدند.

فاز سوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس به زودی آغاز می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: فاز سوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس بعد از تایید سازمان غذا و دارو به زودی آغاز خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد این مرحله با حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار داوطلب اوایل شهریور ماه آغاز شود.

کوهپایه زاده همچنین گفت: امید است نتایج موفقیت آمیز مرحله سوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس تا اوایل مهرماه مشخص شود تا از دغدغه مردم بکاهد.
 
واکسن رازی کووپارس نخستین واکسن تزریقی - استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا است که مطابق با دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت و سخت‌ترین پروتکل‌های داخلی درحال ساخت است. مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این واکسن از روش پروتئینی نوترکیب برای تولید آن استفاده کرده است.
 
واکسن «رازی کوو پارس» به‌زودی در سبد واکسن کشور قرار می‌گیرد

فاز اول کارآزمایی این واکسن اسفند ۱۳۹۹ با ۱۳۳ داوطلب اجرا و در این مرحله دز موثر واکسن مشخص شد. فاز دوم خرداد ۱۴۰۰ با حضور ۵۰۰ نفر انجام شد که براساس آنالیز تیم کارآزمایی بالینی، نتایج آن رضایت بخش است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۳۷۴۲۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
بنظر میرسه فصل پاییز یه مقدار دیر باشه برای توزیع واکسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین