پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مدیر دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو از آغاز این رقابت بین ۳۰۰ دانشجو در ۲۱ حوزه امتحانی خبر داد.
شعارسال: حسینی مدیر دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، درباره این مسابقه ملی بیان کرد: این مسابقه یک رویداد دانشجویی است که هرساله ستاد توسعه فناوری نانو با همراهی بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت فناوری نانو که میان‌رشته‌ای است برای ثبت‌نام دانشجویان محدودیت رشته‌ای وجود ندارد و دانشجویان هر رشته می‌توانستند در این رویداد شرکت کنند. دهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونایی لغو شد.

حسینی با اشاره به برگزاری مرحله نخست مسابقه ملی نانو بصورت مجازی برای ۴۵۶۲ و راهیابی ۳۰۰ نفر آن‌ها به مرحله دوم اظهار داشت: برگزاری مرحله دوم این مسابقه که  به صورت حضوری از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شد را به گونه‌ای ترتیب دادیم که شرکت‌کنندگان در مراکز استان خود امتحان دهند. درحقیقت بررسی کردیم که هر شرکت‌کننده از کدام استان است و در مراکز استان آن‌ها حوزه‌های امتحانی تدارک دیدیم بعنوان مثال حوزه امتحانی در برخی مراکز استانی تنها دو شرکت‌کننده دارند.

مدیر دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو با بیان اینکه ۳۰۰ شرک کننده مسابقه در ۲۱ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: نتایج نهایی این مرحله مهرماه ۱۴۰۰ اعلام و جوایز در دو دسته به برگزیدگان اعطا می‌شود.

حسینی عنوان کرد: در دسته اول ۱۰ نفر نخست مسابقه معرفی و صاحب جایزه می‌شوند، در دسته دوم جوایز تنها به دانشجویان مقطع کارشناسی برگزیده جهت تشویق و ترغیب انگیزه آن‌ها اعطا خواهد شد.

وی شعار مسابقه ملی فناوری نانو را "از رقابت علمی تا راه‌اندازی کسب‌وکار نانویی" دانست و گفت: جوایز رقابت علمی مدال‌های طلا (نفرات اول تا سوم)، نقره (نفرات چهارم تا ششم) و برنز (نفرات هفتم تا دهم) است و جوایز نقدی دبیرخانه به ترتیب از ۵ میلیون تومان آغاز می‌شود همراه با ۳ میلیون تومان گرنت آزمایشگاهی.

به گفته وی، برای مقطع کارشناسی جوایز از ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود و میزان گرنت آن‌ها نیز کمتر است.

حسینی یادآور شد: شرکت‌کنندگان مسابقه ملی فناوری نانو مجوز حضور و شرکت در رقابت نانواستارتاپ (برنامه حمایتی دولتی که از ایده تا تولید محصول را حمایت می‌کند.) را کسب می‌کنند.

دهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو آغاز شد
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۹۶۰۹۶۵، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین