پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: فساد ستیزی و مبارزه با فساد از اهداف دستگاه قضایی در دوره تحول است و قطعاً در این مسیر با هیچ شخص و گروهی تعارف نخواهیم داشت و شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستور کار قرار دارد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمد قاسمی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: دستگاه قضایی خدمات متنوع و متعددی را به طرق مختلف به سایر دستگاه‌ها و شهروندان ارائه می‌دهد و از این رو کار در دستگاه قضایی از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: به همه مردم و مسئولان توصیه می‌شود که همواره دستگاه قضایی را همراهی کنند تا بتواند متناسب با نیاز جامعه خدمات مطلوب ارائه دهد.
 
وی عنوان کرد: فساد ستیزی و مبارزه با فساد از اهداف دستگاه قضایی در دوره تحول است و قطعاً در این مسیر با هیچ شخص و گروهی تعارف نخواهیم داشت و شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستور کار قرار دارد و باید تلاش شود ریشه‌های فساد در تمامی حوزه‌ها خشکانده شود.
 
این مقام قضایی استان قزوین بیان کرد: دستگاه قضایی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در بحث گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ورود قاطعانه و جدی داشته است و پیوسته موضوعات این حوزه را پیگیری و دنبال می‌کند؛ لذا دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم باید مجدانه در شرایط جنگ اقتصادی دشمن تلاش کنند، تا مشکلات حوزه صنعت و تولید مرتفع شود و صنعتگران و تولیدکنندگان بتوانند در کمال آرامش و امنیت اقتصادی به امر تولید بپردازند.
 
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: دادستان جدید آبیک با تجربه ارزشمند قضایی به این شهرستان آمده‌ و توصیه می‌کنیم با همکاری و تعامل سازنده با سایر نهادها و مردم شریف این شهرستان در راستای تحقق عدالت، احقاق حق، اجرای قانون و تامین امنیت و آسایش عمومی گام‌های موثر برداشته و در این جایگاه خدمتی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:   15 شهریور   1400، کدخبر: 1127458، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین