پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
مدیرکل زندان‌های استان تهران در جلسه تودیع و معارفه سرپرست ندامتگاه تهران بزرگ گفت: برنامه ریزی‌ها برای اصلاح و تربیت زندانیان خواهد بود.

شعار سال:علی رستمی امروز سه شنبه در نشست معارفه محمد حاجی مزدارانی سرپرست ندامتگاه تهران بزرگ، اظهار داشت: ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی، تربیتی و امور رفاهی مددجویان از برنامه های مورد تأکید ریاست سازمان زندانها است که باید با جدیت سرلوحه تمام فعالیت ها باشد.
 
وی افزود: سالم سازی محیط زندان و قانونمداری بایستی در تمام زندان ها با دقت انجام شود و توسعه کیفیت برنامه های تربیتی به ویژه آموزش کارکنان و زندانیان و ایجاد روحیه همدلی و همکاری در مجموعه از نکات کلیدی موفقیت می باشد. 
 
مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات اصغر فتحی طی مدت تصدی مدیریت این ندامتگاه گفت: در راستای ارتقای نظام زندانبانی اسلامی، مهمترین دغدغه یک مدیر موفق، توجه به امور اصلاحی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی و بهداشت و درمان مددجویان است.
 

رستمی با اشاره به ظرفیت های استان در مباحث نیروی انسانی جوان و مستعد، بر به کارگیری این نیروها در پست های مدیریتی تأکید نموده، اظهار داشت: برنامه ریزی های ما برای اصلاح و تربیت زندانیان است و خواهد بود، سالم سازی محیط زندان و ایجاد روحیه همدلی و همکاری در مجموعه از نکات کلیدی موفقیت می باشد. 
 
در حکم محمد حاجی مزدارانی آمده است: شایسته است در راستای تأکیدات ریاست محترم سازمان مبنی بر ضرورت تحول زندان ها با محوریت تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها، کار عمیق فرهنگی، ایجاد اشتغال مولد پایدار و هدفمند، اجرای دقیق اصل طبقه بندی و تفکیک زندانیان، برنامه ریزی منسجم جهت تحقق رسالت اصلاح و تربیت مددجویان در همه ارکان آن و همچنین سایر موارد مربوطه همت گمارده، با همکاری پرسنل خدوم و زحمتکش، تعامل سازنده و هدفمند با سایر دستگاه های اجرایی و به ویژه مراجع محترم قضایی و سرلوحه قرار دادن کار جهادی به اداره امور بپردازید.
 
اصغر فتحی نیز به سمت معاون قضایی اداره کل زندان های استان تهران منصوب گردید.


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  16 شهریور   1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84463573

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین