پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
احمد علوی به لزوم هم افزایی شهرداری تهران با وزارت ورزش و جوانان در خصوص سمن‌ها تاکید کرد و گفت: اولین راهکار برای عملی کردن گام دوم انقلاب، کادر سازی است تا جوانان با تجربه شوند.
شعار سال: احمد علوی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اولین راهکار برای عملی کردن گام دوم انقلاب، کادر سازی است تا جوانان با تجربه شوند.

او افزود: برای اینکه جوانان با تجربه شوند باید به آن‌ها اعتماد کنیم بدین ترتیب وارد عرصه می‌شوند.

علوی تصریح کرد: شهرداری همیشه در این قضیه پیشگام بوده است یعنی هم در دوره مدیریت شهری دکتر قالیباف این اقدام انجام شده و هم آقای زاکانی پیگیری‌هایی دارند.
 
لزوم هم‌افزایی شهرداری تهران با وزارت ورزش و جوانان در خصوص سمن‌ها

عضو شورای شهر ششم گفت: باید تا جایی که می‌توانیم به جوانان اعتماد کنیم، اما چون کار‌های محوله سنگین و سخت بوده لازم است تا جوانان آماده شوند وگرنه گرفتار خواهند شد.

او با بیان اینکه باید در شهرداری برای رویکرد گام دوم انقلاب برنامه ریزی صورت گیرد، گفت: لازم است در ستاد سمن‌ها برای جهت دادن به انرژی جوانان در راستای نیاز جامعه برنامه ریزی‌هایی انجام شود. حتما اولویت ما در سمن‌ها و ستاد سمن‌ها نیاز‌های مردم و نیاز‌های جامعه مرتبط با موضوع کرونا و پسا کرونا است.

علوی با اشاره به دیگر اقداماتی که در راستای سمن‌ها انجام می‌شود، افزود: بحث کارآفرینی مطرح است و باید در این راستا نیز حرکت کنیم.

عضو شورای شهر ششم با اشاره به اینکه در ستاد سمن‌ها سعی می‌کنیم از انرژی جوانان و تجربه بزرگ‌تر‌ها استفاده کنیم، عنوان کرد: باید عرصه بیشتری به جوانان بدهیم و از همه ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.

او در پایان با اشاره به تفاهم نامه میان وزارت ورزش و جوانان و شورای شهر تهران گفت: نظر شخصی من این است که به سمت هم افزایی خواهیم رفت.
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۳۰۵۲۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
فقط بگوییم باید به جوانان اعتماد کنیم که نمی شود باید کار رو به دستشون سپرد و این میشه اعتماد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین