پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
الیزابت وارن سناتور آمریکایی به شرکت آمازون هشدار داد که باید برای مقابله با انتشار اخبار دروغ در مورد ویروس کرونا تلاش‌های بیشتری انجام دهد.

شعار سال: یک ماه قبل از آغاز تعطیلی‌های مربوط به ویروس کرونا در غرب آمریکا در مارس سال ۲۰۲۰، شرکت آمازون قول داد از فروش و ارسال محصولاتی که در آنها ادعاهایی دروغ در مورد درمان ویروس کرونا مطرح شده، جلوگیری کند. اما برخی از این کالاها باز هم توسط آمازون ارسال شدند.


بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز هم از طریق شرکت آمازون کالاهایی به فروش می‌رود که حاوی اطلاعات دروغ در مورد ویروس کرونا و واکسن‌های آن هستند. این کالاها هنوز در صورت جستجو در آمازون به سهولت در دسترس قرار می‌گیرند و این امر موجب خشم الیزابت وارن سناتور آمریکایی شده است.
 
از جمله این اقلام عرضه شده می‌توان به کتاب‌هایی اشاره کرد که در آنها دروغ‌های متنوعی در مورد واکسن‌های کرونا و نحوه درمان این ویروس وجود دارد. آمازون حتی یک از این کتاب‌ها را به عنوان پرفروش برچسب زده و عملاً به نفع آن تبلیغ می‌کند.
 
خانم وارن با ارسال نامه‌ای برای اندی جیسی مدیر عامل آمازون از وی خواسته تا هر چه سریع‌تر در الگوریتم‌های آمازون بازنگری کرده و اقلام و کالاهای این چنینی را از سایت مذکور حذف کند.
 
وی ضرب الاجلی ۱۴ روزه را بدین منظور تعیین کرده تا چنین کالاهایی دیگر از طریق آمازون در دسترس مشتریان قرار نگیرد. او همچنین از وارن خواسته تا سیاست‌های آمازون در مورد این محصولات را به وضوح بیان کند و اقدامات آمازون برای مقابله با آنها را نیز بیان کند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار:  18 شهریور   1400، کدخبر: 5300622، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
وقتی پای پول در میون باشه از خیلی چیزها میشه گذشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین