پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
آیت الله بهشتی وقتی خبر درگذشت آیت الله طالقانی را شنید بسیار غمگین شد. وی گفت: «عجب! عجب! خیلی بد شد! کار‌هایی به عهده‌ی ایشان بود که فعلا کس دیگری نمی‌تواند آن‌ها را برای انقلاب انجام دهد.»
شعار سال: اما برخی نیز درگذشت آیت‌الله طالقانی را بسیار خوش موقع تفسیر می‌کردند ! مرحوم سید منیرالدین حسینی از اعضای تاثیرگذار مجلس خبرگان قانون اساسی در کتاب خاطراتش با اشاره به درگذشت آیت‌الله طالقانی گفته است: «رحلت ایشان برای این کشور و قانون اساسی و نیز خود آن بزرگ‌مرد، برکاتی به همراه داشت.»

در خاطرات سید منیرالدین حسینی آمده؛ اگر آیت‌الله طالقانی تا تصویب قانون اساسی و در تمام بحث‌های آن؛ در قید حیات بودند، شاید به سختی می‌شد کار را پیش برد.

نکته مهم برای امروز ما این است؛ جانشین تشکیلاتی و فکری آن آقای سید منیرالدین حسینی، شاگردش آقای سید مهدی میرباقری عضو خبرگان است! شاگردی با همان تفکر و ادامه همان جهت گیری‌های استادش!
چه در معرفت شناسی و انکار موفقیت‌های علمی دنیا در حوزه معرفتی و نجس معرفی کردن آن!

و چه در مواضع سیاسی و جناحی!

وچه در موضع گیری‌های اخیرشان درباره به تمسخر گرفتن اپیدمی بیماری کرونا و اصرار بر ترویج برگزاری محافل مذهبی!
البته امروز؛ به مدد رسانه‌ی ملی، ایشان شناخته شده است!

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۱شهریور۱۴۰۰، کد خبر: asrislam.com/۲۷۱۲۵
اخبار مرتبط
برچسب ها: طالقانی ، رحلت ، بهشتی ، خبرگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین