پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
مدیرعامل معدن طلای آقدره تکاب گفت: راه دسترسی روستای دورافتاده و سخت‌گذر " آقدره علیا " از توابع بخش تخت‌سلیمان به طول پنج کیلومتر با ۵۰ میلیارد ریال هزینه توسط کارخانه استحصال و فرآوری طلای آقدره بهسازی و آسفالت می‌شود.
شعار سال: ابوالفضل رستم‌خانی روز چهارشنبه در جریان بازدید فرماندار تکاب از عملیات آسفالت محور روستایی آق دره افزود: عملیات آسفالت ریزی این محور روستایی در حدفاصل روستا‌های "آق دره وسطی" و "آق دره علیا" هم‌اینک توسط تجهیزات و امکانات کارخانه طلا درحال اجرا بوده و بیش از نیمی از آن آسفالت شده است.

وی بیان‌کرد: سال گذشته نیز از ابتدای این محور در حدفاصل سه راهی معدن طلا تا روستای "آق دره وسطی" به طول پنج کیلومتر توسط کارخانه طلای آق دره آسفالت شد.

مدیرعامل معدن طلای آقدره تکاب با بیان اینکه آسفالت راه دسترسی روستای "آق دره علیا" تا ۱۰ روز آینده به پایان می‌رسد اظهار داشت: با اقدامات توسعه‌ای و خدمات عمرانی و امکانات زیربنایی که با مشارکت کارخانه طلای آقدره ایجاد شده روستاییان این محور کوهستانی و سخت‌گذر از راه دسترسی مناسب، ایمن و آسفالته بهره‌مند خواهند شد.

رستم‌خانی ادامه‌داد: معدن و کارخانه طلای آقدره تکاب علاوه بر فعالیت تولیدی و صنعتی در زمینه استحصال و فرآوری طلا اقدامات عام‌المنفعه و کمک به رفع مشکلات و آبادانی روستا‌های منطقه را نیز همواره در دستور کار دارد.

فرماندار تکاب در این بازدید از مشارکت کارخانه طلای آقدره در توجه به عمران و آبادانی روستا‌های منطقه و آسفالت راه دسترسی روستا‌های سخت‌گذر محور آقدره قدردانی کرد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۲ معدن بزرگ طلا در مناطق "آق دره" و "زرشوران" است که چهار واحد تولید طلا نیز در کنار این معادن فعالیت می‌کنند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۲۷۸۴۸، felezatkhavarmianeh.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین