پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان گلستان با بیان اینکه امیدواریم گلستان به برند مهمی در توسعه خارجی بویژه پرواز‌های خارجی تبدیل شود، گفت: خط پروازی گرگان- استانبول درآینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
شعار سال: ذوالفقار امیر شاهی اظهار کرد: گلستان از شاخص‌ترین استان‌های کشور است که بستر‌های بسیار زیادی در زمینه‌های اقتصادی، تجاری، ارتباط منطقه‌ای و بین المللی درخود جای داده که می‌توان مناسبات خود را با کشور‌های همسایه توسعه دهد.

وی ادامه داد: در اوایل فروردین سال‌جاری خط پروازی گرگان به اکتائو کشور قزاقستان راه اندازی شد و درحال حاضر این پرواز ماهانه به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

امیر شاهی بیان کرد: در همین راستا تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرری انجام دادیم که خط پروازی گرگان - استانبول برقرار شود که بزودی شاهد خط پروازی به کشور ترکیه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ترکیه کشور مهم و ظرفیت‌های اقتصادی موثری درمنطقه را دارد و بسیاری از شهروندان گلستانی باانگیزه‌های مختلف مانند تحصیل، تجارت، اقامت و. به این کشور رفت آمد دارند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان یادآور شد: در ایام اربعین امسال چند پرواز چارتری گرگان به نجف به طور موقت برقرار خواهد شد و زائران به صورت مستقیم به کشور عراق پرواز خواهند کرد و ما تلاش داریم خط پروازی گرگان به بغداد را هم راه اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این ظرفیت منجر شود مردم گلستان به راحتی با کشور‌های همسایه تبادل تجاری داشته باشند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۳۱۴۰۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین