پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
حمیدرضا صفریان عضو. شورای شهر خرم آبادبه شدن نسبت به ناکار آمدی مدیران مدیریت شهری در خرم آباد انتقاد کرد.
شعار سال: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد در دوازدهمین جلسه رسمی این شورا که با حضور سعید فتوحی شهردار مرکز استان برگزار شد، گفت: مدیران سازمان‌های آرامستان، حمل و نقل، فرهنگی _ ورزشی، فضای سبز و ترافیک شهری باید برکنار شوند و بازرسی و حراست شهرداری نیز به صحن شورا بیایند و پاسخگوی برخی عملکرد‌ها باشند.

حمیدرضا صفریان در آغاز کلام، شهردار خرم آباد را مخاطب قرار داد: جناب مهندس فتوحی دو ماه است که توفیق خدمتگزاری به مردم نصیب ما شده و فرصت کافی به شما داده ایم؛ گفته بودیم که در عزل و نصب نیرو‌ها دخالت نمی‌کنیم، ولی به این معنا نیست که عزل و نصب را مشمول زمان کنید یا کسانی که ناکارآمد هستند هنوز در راس کار بمانند چندین بار پشت تریبون اعلام کرده ام و همکاران دیگر نیز گفته اند، ولی ظاهرا نمی‌خواهید یک اتفاق خوب در شهرداری بیفتد و مردم از آن لذت ببرند.

وی افزود: بنا بود یک انقلاب در شهرداری ایجاد کنیم؛ اگر این انقلاب در عزل و نصب‌ها اتفاق نیفتد به هیچ عنوان آن انقلابی که باید به مردم خدمت ارائه دهد رخ نخواهد داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد ادامه داد: چه جریانات سیاسی است که نمی‌گذارد این کار را انجام دهید، به اعتقاد بنده تمام جریانات به مردم وصل هستند و هر شخصی با مردم باشد ما در خدمتش هستیم و حمایت می‌کنیم، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خود را خادم ملت می‌دانند، ولی مدیران ما تفکر پشت میزنشینی دارند.

حمیدرضا صفریان با این مقدمات به بی تعارف‌ترین حرف‌ها رسید: مدیر سازمان حمل و نقل باید جابجا شود، مدیریت آرامستان‌ها که دیگر حیثیت برای شهر خرم آباد نگذاشته، اسم می‌آورم اِبایی از کسی ندارم و وامدار کسی هم نیستم اگر اینجا نگویم پس کجا حرف مردم را بزنم، چرا مدیر سازمان آرامستان‌ها برکنار نمی‌شود؟ سازمان حمل و نقل شهرداری خاموش شده و این سازمان برای شهر معنایی ندارد.

وی گفت: در گذشته تاکسی‌های فراوانی در سطح شهر مشغول فعالیت بودند، ولی امروز چند تاکسی می‌بینید؟ ولی متاسفانه لیست بیمه صد‌ها نفر به عنوان راننده تاکسی به تامین اجتماعی داده می‌شود در صورتی که وجود خارجی ندارند، وضعیت ابنیه، اثاثیه و ترمینال‌های شمال و شرق که دیگر

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازافلاک نیوز، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۳۱۱۲، aflakvarzeshi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین