پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: سیاست گذاری شرکت ملی گاز بر این است که گازکشی به روستاها را به ۹۰ درصد برساند.

شعار سال: حمید رضا عراقی چهارشنبه ۱۹آبان ماه در دیدار با استاندار مازندران اظهار کرد: در مدت سه سال دولت تدبیر و امید فعالیت های شرکت ملی گاز بی‌نظیر بوده و در این مدت ۱۰ ایستگاه تقویت فشار گاز به بهره برداری رسید در حالی که تعداد ایستگاه های تقویت فشار گاز در قبل از انقلاب هشت ایستگاه بود.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته در سمینار روستاها شرکت ملی گاز به عنوان شرکت برتر در خدمات‌رسانی به روستاها معرفی شد، افزود: ۲۶ هزار روستا در کشور وجود دارد که در مدت سه سال اخیر ۱۱ هزار روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل گاز جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات گاز رسانی و خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم در دولت تدبیر و امید در شرایط تحریم و حداقلی بودجه بوده، تصریح کرد: یکی از هنرهای دولت تدبیر و امید کارکردن در نبود بودجه و اوج تحریم بود.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری شرکت ملی گاز بر این است که گازکشی به روستاها را به ۹۰ درصد برساند، افزود: در مدت سه سال اخیر قطعی گاز اتفاق نیفتاد و صنایع با اطمینان فعالیت داشتند.

عراقی با بیان اینکه سوخت نیروگاه ها در سال ۱۳۹۲ حدود ۷۰ میلیارد مترمکعب بوده که ۳۵ مترمکعب با گاز و نیمی دیگر با سوخت دوم تامین می شد، عنوان کرد: سهم سوخت نیروگاه ها در بخش گاز در کشور در سال ۹۳ به ۵۰ و در سال گذشته به ۵۷ افزایش یافته و قرار است تا پایان سال جاری این سهم به ۶۵ میلیارد متر مکعب برسد و مصرف سوخت دوم به پنج تا هفت میلیارد لیتر کاهش یابد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل گاز جمهوری اسلامی عنوان کرد: تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده شهر زاهدان به شبکه گاز سراسری وصل خواهد شد و در نظر داریم خط انتقال از ایرانشهر به چابهار اجرایی شود که با اجرایی شدن آن استان سیستان و بلوچستان به خط گاز سراسری وصل می شود.

وی افزود: تکمیل خط نهم و انتقال گاز به عراق و دیگر کشورهای همسایه از دیگر اهداف در شرکت ملی گاز است.

عراقی گفت: مازندران از جمله استان هایی است که از نظر آمار گازکشی جزو رتبه‌های بالا است و تقریبا همه شهرها و بیش از ۸۵ درصد روستاها دارای نعمت گاز هستند.

وی افزود: دولت برای گازرسانی به مازندران در طی این سه سال ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 19 آبان 1395، کد مطلب: 95081913764:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
س.ح75
اشالا به زودی 100درصد روستا ها گاز داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین