پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در نشست شورای راهبردی استان؛ بحران تنش آبی یکی از مسائل و چالش‌های بنیادی استان کرمان است.
شعار سال: شورای راهبردی استان کرمان با حضور، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل اطلاعات کرمان و رئیس مجمع نمایندگان استان، رئیس کمیسیون اقتصادی، رئیس کمیسیون قضایی و نمایندگان کرمان و راور، رفسنجان و انار، بافت، رابر و ارزوئیه، جیرفت و عنبرآباد، زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات استانداری کرمان ۱۴۰۰ برگزار شد.

موضوع تنش آبی که یکی از چالش‌های مهم استان کرمان است و راهکار‌های برون رفت از این چالش در نشست امروز شورای راهبردی استان کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در نشست شورای راهبردی استان، بحران تنش آبی را یکی از مسائل و چالش‌های بنیادی استان کرمان دانست و بر پیگیری نمایندگان و مسوولین استان با وحدت و همدلی برای حل مشکلات و چالش‌های مهم استان تاکید کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۶مهر۱۴۰۰، کد خبر: felezatkhavarmianeh.ir/۲۲۹۵۳۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین