پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: علیه یکی از مدیران کل و تعدادی از مدیران که با اهمال، قصور و در برخی موارد تعمد و عدم حفاظت و صیانت از اراضی موجبات تصرف غیرقانونی اراضی را فراهم نموده بودند، به عنوان مدعی العموم اعلام جرم صورت گرفته و پرونده آن‌ها در دست رسیدگی است.

شعار سال:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: طی پنج ماهه امسال 331 مورد اعلام جرم و تشکیل پرونده علیه افرادی که اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی نموده اند، صورت گرفته است.

 دادخدا سالاری در حاشیه نشست ریاست قوه قضاییه با دادستان های سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: در راستای اجرای دستورات و تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه مبنی بر مبارزه جدی با زمین خواری و حفاظت و صیانت از انفال و بیت المال با اقدامات انقلابی و جهادی در شورای حفظ حقوق بیت المال در پنج ماهه سال جاری حدود 462 هکتار از اراضی ملی و دولتی از ید متصرفان غیرقانونی خارج و به بیت المال اعاده گردیده است.

وی عنوان کرد: همچنین علیه یکی از مدیران کل و تعدادی از مدیران که با اهمال، قصور و در برخی موارد تعمد و عدم حفاظت و صیانت از اراضی موجبات تصرف غیرقانونی اراضی را فراهم نموده بودند، به عنوان مدعی العموم اعلام جرم صورت گرفته و پرونده آنها در دست رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان یادآور شد: به عنوان نمونه فقط در شهرستان شهربابک با اقدامات قاطع دادستانی این شهرستان در 5 ماهه امسال قریب 40 هکتار از اراضی ملی به بیت المال برگشت و علیه مدیرانی که با ترک فعل و عدم انجام وظیفه و تکلیف خود در نگهداری و حفاظت این اراضی قصور داشته اند، نیز اعلام جرم صورت گرفته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گفتارنو ، تاریخ انتشار: 6 مهر 1400، کدخبر: ،www.goftareno.ir،42583

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین