پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
شهردار تهران با بیان اینکه یک سازمان به تنهایی قادر به ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نیست، گفت: رفع این مساله از دغدغه‌های اساسی نظام اسلامی قلمداد می‌شود.
شعار سال: علیرضا زاکانی در حاشیه دیدار با وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: یکی از مشکلاتی که همه به آن اذعان داشتند این است که شهرداری در گذشته موضوع مواجهه با مشکلات اجتماعی را کم اهمیت دیده و به قبول مسئولیت‌های پیرامون آن توجه کمتری داشته و در این زمینه شهرداری باید نقش اساسی داشته باشد.

وی یادآورشد: این موضوعات امری تک بعدی یا تک مسئولیتی نیست، از این جهت دغدغه جدی داریم و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و با اهتمام ویژه در شهرداری بتوانیم چهره شهر را منزه و پاک کنیم و بسیاری از معضلاتی که امروز در حوزه مسائل اجتماعی دیده می‌شود و روح شهروندان را آزرده کرده و آسایش را از مردم گرفته و چهره شهر را مخدوش کرده است، را دنبال کنیم.

زاکانی ادامه داد: باید اقداماتی با تشکیک مساعی در خصوص مشکلات اجتماعی به دور از هیاهو و تبلیغ انجام شود، چون این کار آنچنان بزرگ و پروژه کلانی است که با وجود آنکه از دغدغه‌های اصلی نظام اسلامی به شمار می‌آید، اما بدون شک از اراده یک دستگاه خارج است، از همین رو امیدواریم شاهد شهری باشیم که گوشه گوشه آن پیام تعلیم و تربیت و رشد باشد نه پیام بزهکاری و مشکلات متعددی که متاسفانه امروز شاهد آن هستیم.
 
پروژه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی دغدغه اساسی نظام اسلامی است

شهردار تهران درباره تعهد بهزیستی برای ساماندهی مسائل اجتماعی، گفت: ما نیاز به کار و تلاش مضعف داریم و همه کسانی که در گذشته کار و تلاش کردند ماجورند.

وی خاطرنشان کرد: نگاهمان به گذشته برای گرفتن عبرت است نه برای سرزنش، به گذشته نگاه می‌کنیم تا از نقاط قوت استفاده کنیم و اگر نقاط ضعفی وجود دارد، از آن عبرت بگیریم.

زاکانی اظهارداشت: مواجهه با مشکلات اجتماعی اراده همه دستگاه قضایی، نهاد‌های انقلابی، نیروی انتظامی، بهزیستی و تمام مجموعه‌ها و به طور جد شهرداری را می‌طلبد.

شهردار تهران تاکید کرد: شهرداری بنا دارد که وظایف خود را دنبال کند تا شاهد رفع دغدغه جدی در ذهن و دل مردم نسبت به شرایط نادرست شهرمان باشیم و بتوانیم آسیب‌هایی که وجود دارد را با همکاری همدیگر رفع کنیم.

وی اضافه کرد: این مهم به یک برنامه ریزی دقیق، زمان معین، صبر، حوصله و دقت نیاز دارد، اما با مجاهدت و کوشش افزون بر شرایط گذشته، مطمئنیم با همکاری سایر دستگاه‌ها می‌توانیم این موضوع را خلق کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۹۰۸۰۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
مسلما برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیاز به هماهنگی چندین سازمان هست و یک سازمان به تنهایی نمیتونه از پسش بر بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین