پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان اعلام کرد:بستن دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در باکو صحت ندارد.

    شعار سال:سفارت کشورمان در آذربایجان اعلام کرد: به دنبال انتشار خبر بسته شدن دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری مد ظله العالی در باکو، ضمن رد این خبر به اطلاع می رساند ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه  ۱۳ مهر ( ۲۸ صفر ) چند تن از ماموران پلیس پایتخت جمهوری آذربایجان با مراجعه به حسینیه اهل بیت علیهم السلام ( معروف به حسینیه ایرانیان ) محل برگزاری مراسم مذهبی و اقامه نماز جمعه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد نماینده مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان، به متولیان آن اعلام کردند این مکان به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی تا اطلاع ثانوی بسته می شود.
 

بلافاصله موضوع از کانال های دیپلماتیک پیگیری و نسبت به دلیل این اقدام بدون اطلاع قبلی توضیح خواسته شد. پیگیری های قانونی و دیپلماتیک برای بازگشایی این حسینیه ادامه دارد.
 
به اطلاع هموطنان عزیز مقیم باکو می رساند با توجه به این شرایط، مراسم  سوگواری آخر ماه صفر امشب در این مکان مقدس برگزار نمی شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:   13مهر  1400، کدخبر: ، www.isna.ir،1400071309017

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین