پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
همزمان با رسیدن پاییز به اواسط آن، برداشت پنبه توسط زنان در پنبه‌زار‌ها در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین انجام می‌شود، این محصول همه ساله از اواسط مهر ماه تا اواخر دی ماه برداشت می‌شود.
شعار سال: همزمان با رسیدن پاییز به اواسط آن، برداشت پنبه که توسط زنان در پنبه‌زار‌ها انجام می‌شود، در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین آغاز شد. این محصول همه ساله از اواسط مهر ماه تا اواخر دی ماه برداشت می‌شود. شهرستان خداآفرین با بیشترین سطح زیر کشت محصول پنبه، رتبه نخست استان را دارد. این محصول استراتژیک با تامین مواد اولیه صنایع نساجی و کارخانجات روغن کشی موجب اشتغالزایی و تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت و بازرگانی شده است.
بانوان روستایی هر روز از ساعت ۷ صبح تا غروب آفتاب کار چیدن گل پنبه را بر عهده دارند. هر کدام از بانوان روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم پنبه جمع آوری می‌کنند. آن‌ها از قیمت پایین پنبه که در حال حاضر هر کیلو ۲۰ هزار تومان بوده ناراضی هستند و معتقد هستند که کفاف هزینه‌های تولید را نمی‌کند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۷۲۹۰۰۰۳۹۷، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین