پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ما همانگونه که در پی وحدت با اهل سنت هستیم، باید با فرقه‌هایی مانند زیدیه و اسماعیلیه نیز وحدت برقرار کنیم.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: سازمان اوقاف در بحث های فرهنگی کارهای متعددی کرده و هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در بخش های مختلف از جمله آن است که بیش از ۵۰۰۰ اثر واصل شد.
 
او افزود: کنگره علمی حضرت یحیی بن زید از دیگر برنامه های انجام شده بود و در این کنگره سعی شد که به سیره ایشان مانند ظلم ستیزی پرداخته شود؛ همچنین این بزرگوار در وحدت بین مذاهب اسلامی نقش برجسته ای داشتند و در کنگره مذکور بیش از ۶۰ مقاله واصل شد که ۱۸ مقاله به عنوان برتر دست یافتند.
 
معاون فرهنگی سازمان اوقاف گفت: به زودی در فصل آینده اختتامیه این کنگره در بقعه حضرت یحیی بن زید در گنبد کاووس برگزار خواهد شد.
 
او اضافه کرد: ما همانگونه که در پی وحدت با اهل سنت هستیم، باید با فرقه هایی مانند زیدیه نیز وحدت برقرار کنیم؛ همچنین اسماعیلی مذهب ها هم در هند، اروپا و آفریقا حضور دارند و ما به دلیل منحرف بودن، آن ها را رها کردیم، در صورتی که می توانیم آن ها را به سمت فرقه امامیه جذب کنیم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار:  6 آبان1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1252132

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین