پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
رنگ پرچم‌های نصب شده بر روی ستون‌های حسینیه امام خمینی در محرم امسال و در جریان عزاداری‌های شب‌های محرم، شباهت زیادی به رنگ پرچم سه رنگ جمهوری آذربایجان (آبی، قرمز، سبز) داشته است. این شباهت مورد توجه رسانه‌های آذربایجان قرار گرفته. آیا این سه رنگ حاوی پیامی غیر مستقیم برای شیعیان جمهوری آذربایجان است؟
شعار سال: جمهوری آذربایجان، امسال با بدعت‌هایی چند عزاداری را برای جوانان و کودکان زیر ۱۸ سال ممنوع نموده است. همچنین محدودیت‌هایی چند را در شیوه عزاداری و مداحی اعلام و اعمال نموده است.
محدودیت‌های اعلامی و اعمالی باعث نارضایتی‌هایی چند در داخل و خارج جمهوری آذربایجان شده و حتی شهروندان جمهوری آذربایجان در یکی از کشور‌های اروپایی، اقدام به پائین کشیدن پرچم این کشور از سر در سفارت کرده اند.
در چنین شرایطی بشکل اتفاقی یا غیر اتفاقی شاهد هستیم که رنگ پرچم‌های مورد استفاده برای دور ستون‌های حسینیه امام خمینی، شباهت عجیبی به رنگ پرچم جمهوری آذربایجان پیدا کرده است (آبی، قرمز، سبز). این شباهت مورد توجه رسانه‌های جمهوری آذربایجان قرار گرفته و در تحلیل آن بیان نموده اند که احتمالا حامل پیامی غیر مستقیم و به یاد محدودیت‌های جوانان و شیعیان عزادار حسینی در جمهوری آذربایجان است.

تعداد بازدید : 125

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شلمچه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
2
با ال علی هر که در افتاد ور افتاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین