پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
چند روز قبل فیلمی از توزیع آرد‌های حشره زده در خوزستان منتشر شد که اکنون مسئولان شرکت غله توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده‌اند.

شعار سال:چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌های رسمی کشور دست به دست شد که یک نانوا با باز کردن گونی‌های آرد، نشان می‌دهد که چگونه آردهای حشره زده و بی کیفیت برای وی از سوی متولیان توزیع آرد خوزستان، ارسال شده است.
 
این فیلم واکنش‌های جدی از سوی مردم به همراه داشت چرا که آنها عقیده داشتند در صورت صحت داشتن چنین فیلمی، سلامت آنها با وجود این آردها به خطر افتاده است.
 
در واکنش به این مسئله، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تاکید کرد که تمامی آردهای توزیع شده در واحدهای نانوایی در سطح استان خوزستان بهداشتی و با کیفیت هستند.
 
امید جهان نژادیان پنج شنبه شب در گفتگویی به صدا و سیما با اشاره به پخش فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وجود آردهای تاریخ گذشته و حشره زده در یک واحد نانوایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده این واحد نانوایی که در شهرستان آبادان فعالیت دارد، شناسایی و مشخص شده است؛ این واحد به علت تخلفات متعددی که داشته کسر سهمیه شده است.
 
جهان نژادیان افزود: این واحد نانوایی هم به علت کسر سهمیه اقدام به پخش این کلیپ می‌کند و این آرد که در فیلم منتشر شده است، عامدانه از شهریور ماه نگه داشته شده بود.
 
وی با بیان اینکه این موضوع با حساسیت در دست پیگیری است، ادامه داد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی متولی توزیع آرد به واحدهای نانوایی استان است و هر ۱۰ روز یک بار، آرد میان این واحدها توزیع می‌شود.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: آردهای توزیع شده در واحدهای نانوایی در کارخانجات استاندارد و با کیفیت استان و به صورت بهداشتی تولید می‌شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 7  آبان  1400، کدخبر: 5338449، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین