پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
دادستان عمومی و انقلاب تفت گفت: ۲ نفر از کارمندان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه سه نفر از کارکنان ثبت اسناد و املاک این شهرستان و ۲ نفر از افراد عادی به جرم جعل اسناد دولتی و ارتشا بازداشت شدند.
شعار سال: سید محمد ابراهیم اقبالی گفت: در بازرسی از منزل یکی از مجرمان و کشف تعداد زیادی سند جعلی، این افراد به جرم جعل در اسناد اراضی روستایی و ثبت اراضی با استفاده از اسناد مجعول و همچنین اخذ رشوه دستگیر و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: افرادی که با پرداخت رشوه در این جرم شریک بودند دستگیر و بازداشت شدند.

این مقام قضایی اظهارکرد: دادستانی بدون هیچ گونه مماشاتی با فساد در حوزه منابع طبیعی و ثبت اراضی مستثنیات روستایی برخورد قاطع و قضایی می‌کند.

اقبالی در رابطه با حفظ حقوق عامه هم تصریح کرد: حفظ و صیانت از بیت المال از وظایف اصلی متولیان در این امور است و هیچ متولی حق ندارد حتی به طور سهوی کاری انجام دهد که موجب محرومیت مردم از حقوق عامه خود و تجری متخلفان شود.

شهر تفت مرکز این شهرستان ۵۰ هزار نفری در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

هم اکنون ۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۴ شهر ۱۱ شهرستان زندگی می‌کنند و بقیه جمعیت در روستا‌ها و آبادی‌ها سکونت دارند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۵۲۸۰۵۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین