پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
یک استاد دانشگاه ویژگی‌های لازم برای شناخت و تشخیص یک روانشناس حاذق را بیان کرد.
شعار سال: محسن ایمانی در خصوص چگونگی تشخیص و مراجعه به یک روانشناس حاذق گفت: افراد در رابطه با مراجعه به روانشناس مانند مراجعه به یک پزشک باید پرس‌وجو انجام دهند تا شخص ماهر و مطمئن را انتخاب کنند.

ایمانی گفت: آثار علمی روانشناسان مانند مقاله و کتاب و یا شرکت در سمینار‌ها راه مناسبی برای شناخت آن‌ها است و از نظر علمی اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: یکی دیگر از روش‌های شناخت یک روانشناس مجرب، مطالعه آثار و منابع علمی جدید از سوی آن‌ها است. ضمن این که معرفی یک روانشناس و یا مشاور توسط مراجعین وی به دیگران نقطه قوت محسوب می‌شود و به معنای نتیجه‌بخش بودن مراجعه به آن شخص است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شخص مراجعه کننده به یک روانشناس نیز باید روند بهبود و یا عدم بهبود خود را تشخیص دهد و بر این اساس تصمیم به ادامه و یا انصراف از جلسات مشاوره گیرد.

ایمانی در خصوص نقش سازمان روانشناسی در این رابطه گفت: در این سازمان مصاحبه و ارزیابی‌های لازم انجام می‌شود تا اشخاصی که برای این کار آمادگی لازم و توان دارند، مجوز دریافت کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۶۹۴۴۰، purson.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین