پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: با توجه به آغاز ثبت‌نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ از یکم آذرماه، تاکنون ۱۵ هزار و ۹۶۲ نفر برای شرکت در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

شعار سال:فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از دوشنبه اول آذرماه آغاز شده است و داوطلبان در صورت داشتن شرایط و ضوابط تا دوشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در این آزمون شرکت کنند.
 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۵ هزار و ۹۶۲ نفر برای شرکت در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت و هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.
 
زرین‌آمیزی اظهار داشت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۳ اسفند تا روز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  دانشجو، تاریخ انتشار: 3  آذر  1400، کدخبر: ، www.snn.ir،979269

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین