پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
کانال تلگرامی یاشار سلطانی مدعی شده است که ۱۷۰ میلیون دلار ارز صادراتی و حق بازنشسته ها⁩ در ⁧پتروشیمی مهر⁩ با صحنه‌گردانی سیدعلی حسینی⁩ و شبکه مافیای داخلی و به نفع سهامدار خارجی از کشور خارج شده و برنگشته است. ‏حسینی با سؤاستفاده از منابع مالی مهر در ⁧ بازار بورس⁩ هم اخلال ایجاد می‌کرد و.. ورای تائید یا تکذیب جزئیات این خبر و با توجه به اهمیت موضوع برای منافع ملی، اقدام به انتشار شده و انتظار بر این است که برای ممانعت از شایعات و سواستفاده‌های احتمالی، توضیحات تنویر کننده افکار عمومی، توسط پتروشیمی مهر ارایه گردد.
شعار سال: یاشار سلطانی در کانال تلگرامی خود مدعی شده است که ۱۷۰ میلیون دلار ارز صادراتی و حق ⁧ بازنشسته ها⁩ در پتروشیمی مهر⁩ با صحنه‌گردانی سید علی حسینی⁩ و شبکه مافیای داخلی و به نفع سهامدار خارجی از کشور خارج شده و برنگشته است. سلطانی ادعا نموده که ‏حسینی با سؤاستفاده از منابع مالی مهر در ⁧بازار بورس⁩ هم اخلال ایجاد می‌کرد و ‏بزرگ‌ترین پرونده فساد در پتروشیمی پس از پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی؛ این بار در ⁧ پتروشیمی مهر⁩ صورت گرفته است.

‏سلطانی گزارش نموده که با وجود گزارش ۵۴ صفحه‌ای سازمان بازرسی کل کشور، هیچ کدام از نهاد‌های نظارتی تاکنون اقدامی نکرده‌اند.
 
ادعای فساد در پتروشیمی مهر و ضرورت شفاف سازی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ورای تائید یا تکذیب جزئیات و با توجه به اهمیت موضوع و وظیفه رسانه‌ای خود، اقدام به بازنشر خبر نموده و انتظار بر این است که توضیحات کافی از طرف پتروشیمی مهر برای تنویر افکار عمومی دریافت گردد.

لازم به توضیح است که شرکت پتروشیمی مهر اولین واحد پتروشیمی است که در زمینی به وسعت ۱۳ هکتار در فاز دو پتروشیمی منطقه ویژه عسلویه به تولید رسیده است. این شرکت با سرمایه گذاری مشترک شرکت پتروشیمی بین الملل و شرکت‌ای پی آی در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد. محصول تولیدی این شرکت گرید‌های مختلف پلی اتیلن سنگین ماده اولیه صنایع پایین دستی می‌باشد. همچنین باید اضافه شود که دکتر علی حسینی مدیرعامل سابق پتروشیمی مهر ۱۴ تیرماه امسال پس از اتمام مجمع این شرکت استعفا داده و مقدم معاونت پشتیبانی مجتمع پتروشیمی مهر که از بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در این مجموعه مشغول به فعالیت بوده جانشین وی شده است. دکتر عبدالله مقدم مدیرعامل جدید این پتروشیمی، گویا مسوولیت کمیته نفت، گاز و پتروشیمی ستاد مناطق محروم آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را برعهده داشته است.

با قید فوریت و تاکید بر ممانعت از انتشار شایعات، سواستفاده‌های احتمالی، ممانعت از تخریب افراد، فسادستیزی احتمالی و در صورت ضرورت ورود موثرتر سازمان‌های بازرسی، نظارتی و امنیتی و دلایلی از این نوع، منتظر دریافت توضیحات برای انتشار از کلیه ذی نفعان، ذی مدخلان و حتی صاحبان اطلاع و واقف به موضوع، هستیم.
 
ادعای فساد در پتروشیمی مهر و ضرورت شفاف سازی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی یاشار سلطانی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین