پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کارگران معدن سونگون به هر دلیل ممکن در حال اعتراض صنفی چهار ساعته خود هستند که بناگاه یک دستگاه جرثقیل ده چرخ حامل تیرآهن، با سرعت بالا بدون هیچ گونه اخطار (بوق، چراغ و ...) در جاده سرازیری به داخل ازدحام چند هزار نفری پرسنل معترض افتاده و با عکس. العمل سریع کارگران، از میان جمعیت عبور می‌کند. از دادستان استان درخواست دستور رسیدگی به موضوع با قید فوریت را داریم. باید بررسی شود که این رویداد، یک حادثه بود یا نوعی تهدید ضمنی کارگران معترض؟
شعار سال: ادعا شده است که جرثقیل در حین حمل لاینر از انبار به کارخانه تغلیظ در محدوده سه راهی نیمه صنعتی معدن مس سونگون به دلیل عدم دید در سر پیچ، با مشاهده جمعیت بسیاری که در حال راهپیمایی در وسط جاده بودند، نسبت به ترمز و کاهش دنده خودرو اقدام می‌کند، اما به علت سرازیری و بار جرثقیل، کنترل ماشین به سختی انجام گرفته و در وضعیتی معجزه گونه از منتهی الیه چپ جاده از میان جمعیت بدون حادثه جانی عبور می‌کند. راننده به دلیل شوک وارده و با کمک جمعی از پرسنل حاضر از جرثقیل پیاده و به بهداشت مجتمع اعزام می‌شود.
از دادستان درخواست دستور بررسی موضوع و راست آزمایی این ادعا را داریم.
 
تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین