پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
بعنوان رسانه از ایشان دو تقاضای شفاف داریم. اول اینکه به حد و اندازه توان اداری خود صحبت کنند و برنامه و ارایه عملکرد را با مبالغه ترکیب ننمایند و دوم اینکه شما قادر به چنین کاری نبوده و نیستید. چون نه دانش و فناوری آن را در اختیار دارید و نه توان اجرای آن را؛ لذا توصیه مشفقانه داریم حتی در اموری که حق کامل با شماست، شمرده‌تر و واقع گرایانه صحبت کنید. ممنون از حرف شنوی و توجه شما.

شعار سال:استاندار سمنان با تاکید بر اینکه خوش نشینی در روستاها امروز به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اجازه این امر را نخواهیم داد، گفت: در تلاشیم با اقدامات مطلوب به سمت مهاجرت معکوس واقعی و تولید ثروت در روستاها گام برداریم.
 
 سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز 16 آذر در بازدید از اداره کل بنیاد مسکن سمنان بیان کرد: نیاز است تا  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تامین زمین و اجرای طرح جهش تولید مسکن و احداث مسکن روستاییان تلاش ویژه ای داشته باشد.
 
وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این بنیاد، ساخت مسکن برای محرومین است که ضرورت دارد در این مسیر اهتمام جدی داشته باشد.
 
استاندار سمنان تصریح کرد: در حال حاضر در اجرا و بازنگری طرح های هادی، بازسازی و بهسازی روستاها و خدمت رسانی به روستائیان در بحث حوادث اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.
 
هاشمی افزود: اجرای طرح جهش تولید مسکن از دیگر وظایف ذاتی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این خصوص اهتمام ویژه ای در حوزه ساخت مسکن برای روستاییان داشته باشد.
 
وی اضافه کرد: هیچ متقاضی مسکنی که شرایط اخذ مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن را در استان سمنان دارد نباید از این طرح جا بماند و با دغدغه ای روبرو باشد.
 
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در حوزه تامین زمین و ساخت مسکن در حسین آباد کالپوش خوب عمل شده است، یادآور شد: فاضلاب شهرک جدید کالپوش نیز از دیگر مباحثی است که بسیار مهم است و با توجه به نزدیکی به فصل سرما پیگیری ها در این خصوص نیز انجام شود.
 
وی با اشاره به اینکه زمین را برای افرادی که به معنای واقعی قصد سکونت در روستاها را دارند تامین می کنیم، اظهار کرد: خوش نشینی در روستاها امروز به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اجازه این امر را نخواهیم داد؛ در تلاشیم با اقدامات مطلوب به سمت مهاجرت معکوس واقعی و تولید ثروت در روستاها گام برداریم.
 
استاندار سمنان گفت: در حوزه توسعه استان و توزیع اعتبارات، منطقه ای فکر نمی کنیم بلکه با تفکر منطقی به سمت توسعه متوازن و همه‌جانبه تمام استان گام برمی داریم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  16 آذر  1400، کدخبر: 1166560، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین