پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در سال جاری ۱۴ مدیر و مسئول اجرایی به اتهام‌هایی از جمله اختلاس، ارتشاء و ترک فعل از سوی این دادسرا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

شعار سال:  دادخدا سالاری در جمع مطالبه گران اجتماعی شهر کرمان در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و ترک فعل مدیران در استان کرمان اظهار داشت: دستگاه قضایی در این زمینه اقدامات خوبی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان عنوان کرد: در سال جاری، ۱۴ مدیر و مسئول اجرایی استان کرمان به اتهام‌هایی از قبیل اختلاس، ارتشاء و ترک فعل تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند که در حال حاضر برخی بازداشت هستند و برخی دیگر از آنان پس از تفهیم اتهام با اخذ تأمین آزاد و پرونده تعدادی از مدیران نیز در حال تحقیقات مقدماتی است.

سالاری اظهار کرد: قوه قضائیه در برخورد با مجرمان و دانه درشت‌ها و دارندگان قدرت هیچ خط قرمزی ندارد و خط قرمز ما برخورد با متخلفین و مجرمین در هر رده و جایگاهی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با جرائم وظیفه دستگاه قضایی است و این وظیفه تحت هیچ عنوانی قابل ترک نیست، تصریح کرد: دادستانی با قاطعیت مسیر برخورد با مفاسد اقتصادی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه است را ادامه خواهد داد.

سالاری در خصوص عدم اعلام اسامی مدیران بازداشت شده گفت: طبق قانون تا زمان صدور رأی قطعی از سوی دادگاه امکان بیان اسامی افراد وجود ندارد، اما به طور کلی افراد تحت تعقیب قضایی در رده‌های مختلفی از جمله در سطح مدیران کل، شهردار و مسئولان اجرایی و بعضاً مسئولین دانشگاهی هستند.

دادستان کرمان خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر دو نفر از مسئولان سابق و فعلی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۱۷۱۳۱، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین