پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
چند وقتی است که اپراتور‌هایی نظیر همراه اول اقدام به برگزاری تور‌ها و جلسات بازدید برای نمایندگان مجلس و برخی از مدیران دولتی (مورد اخیر، بازدید دکتر حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور) می‌کنند. این بازدید‌ها ضمن غیر مرتبط بودن (عدم ارتباط مستقیم با کار بازدید کنندگان) و عدم برخورداری از اولویت، می‌تواند شائبه ساز هم باشد. لطفا با قید فوریت دستور توقف دهید. اگر ادعای ما نادرست است، بعد از انتخاب مدیرعامل جدید (ورود فرد جدید یا تثبیت جایگاه مدیرعامل فعلی) و در صورت وجود ضرورت، این بازدید‌ها ادامه یابد. تقاضای معقول مان خیلی شفاف خدمت روسای محترم دو قوه ارایه شده است. در صورت تداوم این بازدید‌های به زعم ما کم اولویت (برای صیانت از حقوق مردم و شفاف نمودن پاره‌ای از ابهامات)، ممکن است با چند نفر از بازدیدکنندگان قبلی مصاحبه صورت گرفته و مواردی خاص مورد سوال و جواب قرار گیرد.

شعار سال:معاون امور مجلس رئیس‌جمهور ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، از نگاه ویژه این اپراتور به امور توسعه‌ای تقدیر کرد و آن را موجب رشد خوب کنونی دانست.
 
 سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور روز دوشنبه 29 آذر 1400 ضمن بازدید از «مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول» در جریان گزارش فنی مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه در خصوص دستاوردهای دیجیتال این اپراتور قرار گرفت.
 
شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرم های دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول با توجه به رویکرد و رسالت راهبردی این اپراتور از جمله مباحثی بود که مدیرعامل همراه اول به آن پرداخت و از پلتفرم «شاد» به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای اپراتور اول تلفن همراه در دوران شیوع کرونا یاد کرد که به یکی از مهمترین دستاوردهای نظام در این دوران نیز تبدیل شد.
 
ظرفیت های این پلتفرم دیجیتال بومی که توانست در مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیت، ترافیک واتساپ را پشت سر بگذارد در کنار سایر سکوهای دیجیتال نظیر سوپراپلیکیشن «روبیکا» و جویشگر بومی «ذره بین» تشریح و ارائه شد که مورد توجه معاون رئیس جمهور قرار گرفت.
 
حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز پس از بازدید کامل از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، ضمن غنیمت شمردن این فرصت بازدید اظهار کرد: امروز در جریان اموری قرار گرفتم که بیانگر رشد خوب و جهت گیری مناسب همراه اول در بحث توسعه است که امیدواریم این روند نهایتا منتج به راه اندازی واقعی شبکه ملی اطلاعات شود.
 
وی تصریح کرد: به نیروهای متخصص و متعهدی که در اپراتور اول تلفن همراه کار می کنند، عرض خداقوت دارم و از اینکه در مسیر توسعه پلتفرم های دیجیتال، نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشته اند، تشکر می کنم.
 
معاون امور مجلس رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: عزم دولت بر این است با توجه به اینکه سال آینده اعتبار بیشتری برای مباحث فضای مجازی اختصاص یافته است، بتواند حمایت های بیشتری را از مجموعه های مختلف فعال در این عرصه داشته باشد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:   29آذر  1400، کدخبر: 1172198، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الهام منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
سلام
در خصوص خبر همراه اول که دیروز منتشر کردین، باید خدمتتون عرض کنم که آقای مهدی اخوان مدیر عامل همراه اول ، هر هفته مدیران بلند پایه و تاثیرگذار رو دعوت نموده و کلی بریز و بپاش می کنن. شنیده شده که ایشون یک کیف لپ تاپ پر از هدیه و بسته های شارژ و اینترنت رو توی کیف میذارن و تقدیم مدیران می کنن و یک پذیرایی بسار مفصل هم می نمایند. در در همین حین پلتفرم های فنی رو نشون اونها میدن. ممکنه اصلا اون مهمونها ندونن این پلتفرم ها چیه و کارکردش چیه!! ولی نکته مهم اینه که ایشون با این پذیرایی مفصل،احتمالا اون مدیران رو زیر دین خودش میبره و هم جهت با خودش می کنه.
این هدیه بذل و بخشش برای چیه؟؟؟
نکنه آقای اخوان میخوان پلتفرم شاد رو به غولی مثل روبیکا تبدیل کنن؟؟؟؟
شاید هدف از این بازدید های دوره ای خریدن رای اونها باشه؟؟
اصلا چرا یک سازمان دولتی مثل آموزش و پرورش باید قرارداد انحصاری با یک شرکت خصوصی مثل همراه اول ببنده!!!!!!
آیا قرارداد انحصاری یک نهاد دولتی با یک شرکت خصوصی قانونی هست؟؟؟چرا ایرانسل و رایتل نباید در کار حضور داشته باشند؟
پشت پرده این قرارداد انحصاری چی هست؟؟؟
این از کیسه خلیفه بخشیدن ها دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟
مدیر پایگاه

سلام 
بررسی می کنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین