پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رئیس جمهور شب یلدای ۱۴۰۰ را میهمان ایتام و کودکان معلول بود. حجت الاسلام رئیسی شامگاه سه شنبه با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را در فضایی صمیمانه با آنان گذراند.
شعار سال: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را در فضایی صمیمانه با آنان گذراند.

رئیس جمهور در این دیدار صمیمی با تبریک شب یلدا و ابراز خوشحالی از حضور در جمع این کودکان، آن‌ها را به خوب درس خواندن و توجه به ورزش و سلامتی خود توصیه کرد و اظهارداشت: بچه‌های عزیز قدر مربیان دلسوز و مهربان خود را که شبانه روز تلاش می‌کنند تا شرایط آرامش و راحتی شما را فراهم کنند، بدانید و بهترین قدردانی از آنان این است که خوب درس بخوانید و انسان‌های موفقی باشید تا بتوانید به کشور خود خدمت کنید.

رئیسی گفت: در تمام زحماتی که مربیان برای شما می‌کشند همه خوشی‌شان این است که احساس کنند شما راحت و آسوده بوده و فکر کنید در خانه‌تان هستید.

رئیسی همچنین با تشکر و قدردانی از آقایان و خانم‌هایی که در این موسسه خیریه فعالیت می‌کنند، گفت: شما کار بزرگی بر عهده دارید، اینکه سعی می‌کنید برای این کودکان خلاء وجود پدر و مادر را پر کنید و آنان را شاداب و بانشاط و امیدوار نگه دارید، مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش بی پایانی برخوردار خواهید بود.

رئیس جمهور افزود: فعالیت در اینگونه مراکز ممکن است برای شما زحمت و خستگی داشته باشد، اما در عوض آنچه که نصیب‌تان می‌شود، بسیار با ارزش و ماندگار است.

موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) بطور شبانه روزی از ایتام و کودکان معلول ۳ تا ۱۲ سال و سالمندان بیمار، در ۵ مرکز در سطح شهر تهران، نگهداری می‌کند.
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
یلدای خاص رئیسی در ۱۴۰۰
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰، کد خبر: jamaran.news/۱۵۳۵۷۰۹
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین