پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
کلیپ مربوط به دو سال پیش است، اما هیچ تغییر معنادار رسمی در کار ایجاد نشده است. واقعا چه کسی سازمان غذادارو، استاندارد و وزارت جهادکشاورزی را در خصوص تولیدات سمی و غیر استاندارد مواخذه خواهد کرد؟آیا بر اساس توضیحات ارایه شده ، اتهامی بر آقایان حجتی، خاوازی و ساداتی نژاد وارد نیست؟ نکته جالب اینکه قصد داشتند برگشت خوردن محصولات کشاورزی را با حاشیه سازی سیاسی همراه نموده و به مناقشات کشورهای آسیای میانه و شیطنت های ترکیه ربط دهند. سوال پرسیده شد، منتظر دریافت جواب هستیم.
شعار سال: بدلیل عدم شناسنامه دار بودن واحد‌های تولیدی، کشت به هر روش ممکن و با هر میزان مصرف آب، کود و سم، در بین کشاورزان رایج شده است. روندی که نتیجه آن تولید محصولات ناسالم، به اسم افزایش تولید و ارتقا بهره وری است!

گزارش تکان‌دهنده خبرگزاری صداوسیما از تولید سیب‌زمینی‌های سمی در غرب کشور شاید مربوط به دو سال پیش است، اما وضعیت همچنان به همان صورت است. کم خونی در کودکان و سرطان در بزرگسالان از عوارض این تولید ضدانسانی است.

چه کسی و چه مرجعی می‌بایست از آقایان حجتی، خاوازی و ساداتی نژاد در این خصوص سوال کند؟ هرچند پاسخ مشخص است. وزیری که از اجرای الگوی کشت و توسعه و توانمندی تشکل‌ها ناتوان است، آیا منطقا قادر به اقدام موثر جهت تولید سالم می‌باشد؟
 
تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین