پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
روایت‌های متفاوتی از درگیری بین سهامداران و اعضای هیات مدیره در مجمع شرکت سرمایه گذاری توسعه عمران استان کرمان به گوش می‌رسد. روایاتی که جای دارد از یک طرف سازمان بورس ورود کرده و از طرف دیگر ممکن است بر اساس شکایات متقابل شاهد طرح دو نوع دعوی حقوقی و کیفری باشیم. اما چند نکته را از همین امروز هشدار می‌دهیم. اول اینکه دوره مدیریت به هر کیفیت و صورت ممکن به اتمام رسیده و پاسخگویی و حساب کشی مطرح شده است. دوم اینکه، مجامع نیازمند تقویت آئین نامه نامه‌های انضباطی و در عین حال الزامات پاسخگویی قانونی به سهامداران هستند. اگر قصد داریم تا شاهد چنین صحنه‌هایی در آینده در سایر شرکت‌ها نباشیم، از امروز ورود کنیم. سربسته می‌گوییم که ریش قرمز‌ها مجددا به میدان خواهند آمد.
شعار سال: شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت سرمایه گذاری ساختمان‌ایران با نماد وساخت دو عضو هیات مدیره در کرمان داشته که یکی از آن‌ها را از دست داده است. یکشنبه آینده مدیر وساخت عوض خواهد شد و تکلیف نماینده وساخت بعد از آن مشخص می‌شود و گویا درگیری در مجمع کرمان بر سر موضوع نماینده حقوقی وساخت بوده است.

بر اساس گفته برخی از فعالان بازار سهام سهم کرمان حدود ۸۰ درصد از سقف قیمت ریخته و عملکرد مدیران کرمان مورد انتقاد است. گفته می‌شود یکی از مدیرانی که در مجمع کارمندان را تحریک به کتک زدن سهامداران می‌کند، یکی از همان ۲۵ اقتصاددانی است که نامه کاهش مخاطرات بازار سهام را امضا کرده. بر اساس اظهارات اعلام شده دو نفری که در مجمع کتک خوردند نماینده سهامدار حقوقی بوده‌اند، از وساخت نمایندگی داشتند و حدود هفت درصد از سهام حقوقی را نمایندگی می‌کردند. این گمانه‌زنی‌ها را تعدادی از فعالان بازار سرمایه از جمله عبدالله مشکانی در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند.

همچنین طبق اظهارات برخی از حاضران، ناظر مجمع احراز هویت حاضران را به دقت بررسی نکرده و این موضوع نیز حواشی خاصی به وجود آورده است.
 
تعداد بازدید : 12
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جویا خبر، تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۱۲۴، www.jouyakhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین