پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۶۹۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «احد ضابط» را به عنوان سرپرست «دانشگاه فردوسی مشهد» منصوب کرد.

شعار سال:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست «دانشگاه فردوسی مشهد» را منصوب کرد.
 
وزیر علوم در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ضابط آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد» منصوب می‌شوید.
 
انتظارمی‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.
 
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمد کافی» رئیس سابق دانشگاه فردوسی مشهد در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
 
دکتر احد ضابط عضو هیأت علمی و دانشیار رشته مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه فردوسی مشهد است که در سوابق وی مدیریت ارتباط علمی دانشگاه با جامعه و صنعت دانشگاه فردوسی مشهد، ریاست پژوهشکده هوا خورشید این دانشگاه به چشم می‌خورد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار: 8دی 1400، کدخبر:5387294 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین