پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
درپی درگذشت اولین وزیر کشاورزی بعد از انقلاب، پیام تسلیتی از سوی مهندس محمود حجتی وزیر عملگرا و اخلاق‌مدار که در بیش از دو دولت، سکان هدایت وزارت ادغام شده جهاد کشاورزی را بر عهده داشت صادر گردید.
شعار سال: درپی درگذشت اولین وزیر کشاورزی بعد از انقلاب، پیام تسلیتی از سوی اولین وزیر جهاد کشاورزی، مهندس محمود حجتی وزیر عملگرا و اخلاق‌مدار که در بیش از دو دولت، سکان هدایت وزارت ادغام شده جهاد کشاورزی را بر عهده داشت به شرح زیر صادر گردید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مرحوم مغفور جناب دکتر «علی‌محمد ایزدی»، اولین وزیر کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در زمره برجسته‌ترین مدیران ارشد کشور و حوزه کشاورزی بود که در اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم نمود.
فقدان این مدیر مدبر و متخصص خدوم و خداترس را به جامعه ایران و بهره‌برداران کشاورزی، پرسنل، کارمندان، کارشناسان و مدیران رده‌های مختلف وزارتخانه اعم از شاغل و بازنشسته، تشکل‌های مردم نهاد کشاورزی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، علوّ درجات و برای خانواده داغدار و همکاران به سوگ نشسته‌ی ایشان، صبر و شکیبایی آرزومندم.

محمود حجتی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی مزرعه سبز، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰، کد خبر:....... ، www.greenfarm.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین