پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۳۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
افزایش پژوهش سراها دانش آموزی از 500 پژوهش سرای در حال فعالیت به 720 هزار پژوهش سرا در حال فعاليت در سراسر كشور

شعارسال: علی زرافشان روز جمعه در حاشیه بازدید از مسابقه های ملی و نوآوری ابتکارات در استان یزد گفت: با توجه به آغاز فعالیت پژوهش سراهای دانش آموزی از سال 81 در 2 سال گذشته 200 پژوهش سرا در کشور ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: بین سال های 81 تا 93 فقط 300 پژوهش سرا راه اندازی شده بود که طی 2 سال اخیر تاسیس این پژوهش سراها رشد خوبی داشته است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد پژوهش سراهای دانش آموزی به تعداد هر منطقه آموزش و پرورش در سطح کشور از سیاست های این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه برای توسعه کمی و کیفی؛ پژوهش سراها مجهز به آزمایشگاه نانو شده اند، خاطرنشان کرد: اکنون 50 پژوهش سرا در کشور به آزمایشگاه نانو مجهز شده اند.

زرافشان تعداد کل دانش آموزان مشغول به تحصیل در کشور را 13 میلیون و 400 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد 3 میلیون و 57 هزار نفر در دوره متوسطه اول و بیش از 2 میلیون و 20 هزار دانش آموز در دوره متوسطه دوم ادامه تحصیل می دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از مسابقه های ملی و نوآوری ابتکارات در استان یزد بازدید کرد.
این مسابقه ها از دیروز با حضور 22 استان کشور و 800 دانش آموز در استان یزد آغاز شده است و امروز به کار خود پایان می دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، تاریخ جمعه 29 آبان 1394، کد مطلب: 81846353 (4998197)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین