پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
بخواهیم یا نخواهیم،آینده انتخابات کشور به سمت الکترونیکی شدن و فاصله گیری از اجرای سنتی پیش خواهد رفت. سوال این است که چه زمانی باید منتظر چنین تحولی باشیم و نظام نظارت مردمی بر انتخابات الکترونیک به چه صورتی تعریف می شود؟ توضیحات سخنگوی محترم شورا، تا حدی راهگشا است.
شعار سال: شورای نگهبان نقش بسیار حساسی در اداره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد. این نقش در گام دوم انقلاب بسیار حساس‌تر بوده و انتظار می‌رود که بشکلی حرفه ای‌تر و با حساسیتی بشدت بالا بدان توجه شود. اگر بر وضعیت مجلس انتقاد وارد می‌کنیم، بخشی را باید در نظام گزینشی شورای نگهبان دید.

ضمنا انتقاد خودی نشان دهنده دوستی بوده و با انتقاد بیگانه که از بغض و کینه و تخریب، ناشی می‌شود، دنیا دنیا متفاوت است. تاکیدمان بر ورود جدی تر شورای نگهبان به بحث انتخابات است .
بخواهیم یا نخواهیم،آینده انتخابات کشور به سمت الکترونیکی شدن و فاصله گیری از اجرای سنتی پیش خواهد رفت. سوال این است که چه زمانی باید منتظر چنین تحولی باشیم و نظام نظارت مردمی بر انتخابات الکترونیک به چه صورتی تعریف می شود؟ سخنگوی محترم شورا، توضیحات راه گشایی در این خصوص ارایه نموده اند. 
 
تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
1
متن رو تغییر دادید یا من اشتباه می کنم؟ خیلی زبلید! انتقادی بودن بحث و حفظ کردید مثلا ؟
مدیر پایگاه

با سلام 
بله متن، تغییر رویکردی و موضوعی با حفظ لحن، پیدا کرده است . 

برداشت  اشتباه  ما  از  نوع  سوال  و جواب  خبرنگار  با  توضیحات  روابط  عمومی  شورا  اصلاح  شده  است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین